  • 1. Data: 2015-12-19 11:22:31
    Temat: rachunek środków ZFŚS
    Od: n...@p...pl

    które banki proponują konto bankowe do którego dorzucają w pakiecie "wyodrębniony
    rachunek środków zakładowego funduszu świadczeń socjalnych"?!

    muszę takowy założyć i w umowie między moją fundacją a bankiem musi koniecznie być
    napisane że to NIE jest "taki sobie zwykły" rachunek firmowy, ale koniecznie musi
    nazywać się rachunkiem środków ZFŚS (i musi to być jawnym tekstem napisane w umowie).

  • 2. Data: 2015-12-21 12:12:07
    Temat: Re: rachunek środków ZFŚS
    Od: n...@p...pl

    z tego co zdążyłem zorientować się, za prowadzenie rachunków ZFŚS banki pobierają
    zbójeckie opłaty - np. pekao sa 25zl co miesiąc - i dotyczy to nawet tych banków
    które mają w ofercie darmowe rachunki firmowe. Rachunek firmowy gratis ale rachunek
    zfśs okradany co miesiąc na 25zł.

  • 3. Data: 2015-12-21 12:25:05
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2015-12-21 o 12:12, n...@p...pl pisze:
> [...]
    które mają w ofercie darmowe rachunki firmowe. Rachunek firmowy gratis ale rachunek

    Znajdź sobie taki bank, gdzie rachunek jest odrębny i nazwij go
    samodzielnie.

  • 4. Data: 2015-12-21 12:29:36
    Od: n...@p...pl

    niestety, w umowie musi być wzmianka że jest to rachunek zfśs

  • 5. Data: 2015-12-21 14:22:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "cef" 5677e18f$0$22834$6...@n...neostrada.pl

    > Znajdź sobie taki bank, gdzie rachunek jest odrębny i nazwij go samodzielnie.

    Taki bank, w którym ta nazwa widnieje na przelewach itp. dokumentach.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2015-12-21 18:59:28
    Od: cef <c...@i...pl>

    > "cef" 5677e18f$0$22834$6...@n...neostrada.pl

    > Taki bank, w którym ta nazwa widnieje na przelewach itp. dokumentach.

    Nazwa własna rachunku nie widnieje na żadnych dokumentach
    z wyjątkiem wyciągu (przynajmniej nigdy się z tym nie spotkałem,
    a w kilku bankach miałem rachunki ponazywane)
    A umowy chyba tworzą obie strony, więc "zapapierkować" się da.