  • 1. Data: 2004-01-06 19:43:49
    Temat: rach. internetowy dla 16 latka
    Od: "RomekFX" <R...@S...net>

    Witam,

    Moj syn korzysta w tej chwili z rachunku w Inteligo. Rach. jest OK, ale
    oplata miesieczna 5,-zl dla czlowieka niepracujacego nie jest mile widziana.
    Ktory z bankow online jest dostepny dla 16 latka i jednoczesnie nie pobiera
    oplat za prowadzenie i najlepiej rowniez za przelewy.

    Z gory dzieki za pomoc.

    Pozdrawiam,

    Roman

  • 2. Data: 2004-01-06 20:01:18
    Temat: Re: rach. internetowy dla 16 latka
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    Użytkownik "RomekFX" <R...@S...net> napisał w wiadomości
> [...]
    pobiera
    > oplat za prowadzenie i najlepiej rowniez za przelewy.

    Multibank. Tylko, ze tam pobieraja 3zł. Przelewy darmowe
    Niewiem jak to wyglada w Izzybanku (mBank), ale pewnie kasuja za coś (za
    kartę).

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 3. Data: 2004-01-06 20:01:23
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

> [...]
    pobiera
    > oplat za prowadzenie i najlepiej rowniez za przelewy.

    Izzybank, czyli mbank dla małolatów. Jedyny koszt to karta (2 PLN
    miesięcznie). Przelewy bezpłatne. Drugim wyjściem jest zablokowanie synowi
    100 PLN na subkoncie w Inteligo - wtedy nie będzie opłaty za konto.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 4. Data: 2004-01-06 20:22:14
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    btf49s$8cs$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

> [...]
    > miesięcznie). Przelewy bezpłatne. Drugim wyjściem jest zablokowanie
    > synowi 100 PLN na subkoncie w Inteligo - wtedy nie będzie opłaty za

    Faktycznie mozna zablokowac (przez zlecenie platnosci b. odleglej i
    zalozenie blokady na to) - ale majac kody jednorazowe syn moze sobie
    odblokowac. Jesli uda sie go zdyscyplinowac, to tez polecam to drugie
    rozwiazanie.

    --
    Robert

  • 5. Data: 2004-01-06 20:45:45
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "RobertS" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zalozenie blokady na to) - ale majac kody jednorazowe syn moze sobie
    > odblokowac. Jesli uda sie go zdyscyplinowac, to tez polecam to drugie

    Alez jesli sie nie uda go zdyscyplinowac to tez warto.
    W koncu nauka (dyscypliny finansowej) musi kosztowac.
    Niech placi albo sie nauczy...;-))

    --
    Pozdrowienia

  • 6. Data: 2004-01-06 21:01:13
    Od: "RomekFX" <R...@S...net>

    > Alez jesli sie nie uda go zdyscyplinowac to tez warto.
    > W koncu nauka (dyscypliny finansowej) musi kosztowac.
    > Niech placi albo sie nauczy...;-))

    Serdecznie dziekuje wszystkim za odp. i rady.
    Pozdrawiam,
    Roman

  • 7. Data: 2004-01-06 21:02:25
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Niech placi albo sie nauczy...;-))

    On? W efekcie tatuś zapłaci ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 8. Data: 2004-01-06 21:51:02
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

> [...]

    > zalozenie blokady na to) - ale majac kody jednorazowe syn moze sobie
    > odblokowac. Jesli uda sie go zdyscyplinowac, to tez polecam to drugie

    E tam. Może być i na głównym. Dzwoni się do inteligo, prosi o blokadę
    bezterminową i już.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    wojciech (at) nawara.info

  • 9. Data: 2004-01-06 21:55:23
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    btfaju$ijg$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>:
    > Użytkownik "RobertS" <u...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:btf5dn$vmh$1@topaz.icpnet.pl...

    > E tam. Może być i na głównym. Dzwoni się do inteligo, prosi o blokadę
    > bezterminową i już.

    No prosze - Wojtek to zawsze cos ciekawego wygrzebie :)
    Tym razem nawet cos uzytecznego ;)

    --
    Robert

  • 10. Data: 2004-01-06 22:28:14
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    > btfaju$ijg$...@n...onet.pl,

    > No prosze - Wojtek to zawsze cos ciekawego wygrzebie :)

    No a jak, ja już taki jestem. Będę grzebał aż wygrzebię. To jak ta kura co
    wygrzebała teściową w ogródku. :-)

    > Tym razem nawet cos uzytecznego ;)

    ;-p