  • 11. Data: 2004-01-11 10:41:27
    Temat: Re: [pytanie] szukam banku w celu zalozenia konta ;)
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    ho9Mb.68100$T...@n...chello.at,
    MK <m...@i...pl>:
    > "zenek" <z...@w...pl> wrote in message

    > Jaka by byla prowizja, a ile wydaliscie na telefony? ;)

    Oj, pewnie niemala - ze 3 lata temu zaplacilem w tym banku ok 6-7 zl za
    wplate malej kwoty rzedu 150zl.

    --
    Robert

  • 12. Data: 2004-01-11 10:45:37
    Od: "Tomasz Jaszowski" <t...@g...net_!!!>

    ---

  • 13. Data: 2004-01-11 11:30:20
    Od: zenek <z...@w...pl>

    Użytkownik MK napisał:

    > Jaka by byla prowizja, a ile wydaliscie na telefony? ;)

    0,3% nie mniej niż 5 PLN (przy wpłacie papieru w okienku na rachunek
    firmowy). Za to przelew darmo.
    A na telefony - stawka idei - pojęcia nie mam, albo 0 (darmowe minuty),
    albo z 1,2 pln za minutę ?

  • 14. Data: 2004-01-11 13:07:32
    Od: "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Użytkownik "Tomasz Jaszowski" <t...@g...net_!!!> napisał w wiadomości

    Widze, ze slow Ci zabraklo. Mnie tez zatkalo. Tyle sztukowania, by
    ze skarbonek (mBank, Inteligo,Lukas itp) zrobic bank. Tu wplacic,
    tam wyplacic, tutaj poczekac, tam zadzwonic... glowa boli.
    A wystarczylo zaczac od bankow:
    1.PKO BP (razem z przyszytym Inteligo) - nie spelnia Twoich wymagan,
    i nie bedzie zanim nie wprowadzi jednolitego systemu,
    2.PKO SA - sam piszesz, ze teraz to zgroza,
    3. BPHPBK SA - ma wszystko czego potrzebujesz - zanim sprzed
    kasy dojdziesz do bankomatu (najczesciej przy wejsciu) mozesz juz
    pobrac forse i to w dowolnym oddziale. Stan konta mozesz tez sprawdzic
    w kazdym bankomacie, tak w kraju, jak i na antypodach (sprawdzone).
    Obsluga internetowa - na najwyzszym poziomie - teraz tez przez
    kazda przegladarke. Karty rozliczane w Euro - prosze bardzo...itd
    4. a po licho szukac dalej??

  • 15. Data: 2004-01-11 13:24:28
    Od: "Tomasz Jaszowski" <t...@g...net_!!!>

    Użytkownik "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Obsluga internetowa - na najwyzszym poziomie - teraz tez przez
    > kazda przegladarke. Karty rozliczane w Euro - prosze bardzo...itd

    a bo kurcze jakos nie spojrzalem na na tego BPH :) juz zagladam

    tylko martwi mnie "teraz tez przez kazda przegladarke"... czyzby kiedys byl
    z tym problem? :)
    --
    Tomek

    ---

  • 16. Data: 2004-01-11 13:37:23
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    jo44 wrote:
    [...]
> [...]
    > Obsluga internetowa - na najwyzszym poziomie - teraz tez przez
    > kazda przegladarke. Karty rozliczane w Euro - prosze bardzo...itd

    A sygnalizowane tutaj problemy Mozillą pod linuksem?
    KJ

  • 17. Data: 2004-01-11 13:52:19
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl> napisał w wiadomości

    > 2.PKO SA - sam piszesz, ze teraz to zgroza,

    Co to PKO SA ?

    > pobrac forse i to w dowolnym oddziale. Stan konta mozesz tez sprawdzic
    > w kazdym bankomacie, tak w kraju, jak i na antypodach (sprawdzone).

    ????????????????
    Powiedziałbym BZDURA ale na razie poczekam z tym hasłem.

    Sprawdź saldo w bankomacie innej sieci niż BPHPBK i Euronetu w Polsce. Życzę
    powodzenia.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    wojciech (at) nawara.info

  • 18. Data: 2004-01-11 13:57:49
    Od: "666" <j...@j...buziaczek.pl>

    Te antypody to tak bezpłatnie?
    JaC

  • 19. Data: 2004-01-11 14:13:27
    Od: "Tomasz Jaszowski" <t...@g...net_!!!>

    a jakies demo tego nowego Sez@ma jest? bo cos nie moge znalezc :/ ...

    --
    Tomek

    ---

  • 20. Data: 2004-01-11 14:20:09
    Od: "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A sygnalizowane tutaj problemy Mozillą pod linuksem?

    Fakt - mialem to sprawdzic, ale nie udala mi sie instalacja
    Sagema pod mandrake 9.2 . Niby rozpoznal, ale dalej nic!
    I tak sprawa mi sie rypla.