eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipytanie do pana Macierzyński ego - PKO Junior Inteligo - czy wdrożenie sie opóźni? › Re: pytanie do pana Macierzyński ego - PKO Junior Inteligo - czy wdrożenie sie opóźni?
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    <55f6f541$0$27521$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@g...com>
    <55f80604$0$8386$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    <55f98e49$0$27514$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    Subject: Re: pytanie do pana Macierzyński ego - PKO Junior Inteligo - czy wdrożenie
    sie opóźni?
    Date: Thu, 17 Sep 2015 11:24:00 +0200

    Użytkownik "Michal 'Amra' Macierzynski" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    W dniu środa, 16 września 2015 17:44:10 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > A jak klient BZ wyplaca z bankomatu BZ za pomoca karty visa czy MC,
    > organizacja cos pobiera ?
    > Bo pisze sie, ze te ruchy kreca sie obecnie wokol oplat za bankomaty

    >Swego czasu MC jednostronnie zmniejszyla oplaty za wyplaty z
    >bankomatow obcych - dzieki temu jest tyle kont z darmowymi wyplatami.

    Swego czasu to zauwazylem duze parcie na MC. Tzn banki koniecznie
    chcialy te karty klientom wystawic.
    MC jakies dobre promocje dla bankow mial ?
    Rozumiem ze taka oplata to dobry argument - ale np BZWBK tez parl, a
    przeciez ma wlasne bankomaty.

> [...]
    >klienci ponosili koszty utrzymania tych bankomatow (bylo 3,5 zl).
    >Banki jakos sie z tym pogodzily, bo intechange za bezgotowkowe byly
    >atrakcyjne.
    >Obecnie skoro urzedowo obnizono oplaty interchange, to banki jakos
    >chca na tych kartach zarabiac - stad instytucje, ktore maja duza siec
    >bankomatow, a do tego je outsourceuja konkurentom, chcielyby >zarobic
    >lub przynajmniej zmniejszyc koszty utrzymania tych maszyn.
    >Wracajac do pytania - jesli masz polaczenie bezposrednie ze swoim
    >bankomatem - to oplat nie ponosisz lub nie ponosisz wszystkich.

    Nie wszystkie, czy wcale ?
    Bo jesli wcale - to po co te osobne karty do bankomatow ? Gdzie tu
    zysk ?

    Chyba ze - krok do olania MC, nasze bankomaty nie obsluguja kart MC i
    wyznaczajcie sobie niskie stawki.
    A tak swoja droga - jak to "jednostronnie zmniejszyla" ? Sieci
    bankomatow maja chyba stosowne umowy, i w razie niezgody moga sie
    wypiac "tych kart nie obslugujemy" ...

    >Ale za to zachecasz, zeby klient placil KK (wyzszy intechange i
    >jeszcze mozliwa marza odsetkowa).

    Ale dochodzi GP. A odsetki mozna zarobic dajac klientowi limit
    kredytowy na koncie do karty debetowej - oczywiscie nie za darmo.

    Tak swoja droga - jesli mozesz uchylic rabka tajemnicy bankowej - jaki
    % klientow w Polsce nie splaca KK w terminie i placi te odsetki ?
    10%, 50, 90 ?

    >Podstawowe pre-paidy (te z cyferkami)

    No to w czym problem z szybka decyzja ? :-)

    J.