  • 1. Data: 2004-05-15 14:19:16
    Temat: przestroga: rezygnacja z konta mbank
    Od: "CEzar" <c...@p...onet.pl>

    Właśnie mija 35 dzień od potwierdzenia przez mbank rezygnacji z konta,
    a pieniążków nie ma.
    I prośba o radę: prokurator czy sąd??
    Cezar

  • 2. Data: 2004-05-15 16:02:55
    Temat: Re: przestroga: rezygnacja z konta mbank
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik "CEzar" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Właśnie mija 35 dzień od potwierdzenia przez mbank rezygnacji z konta,
    > a pieniążków nie ma.
    > I prośba o radę: prokurator czy sąd??

    Przestrzegasz nas przed rezygnowaniem z mbanku?

  • 3. Data: 2004-05-15 16:45:51
    Od: SebCz <a...@K...pl>

    > Właśnie mija 35 dzień od potwierdzenia przez mbank rezygnacji z konta,
    > a pieniążków nie ma.
    > I prośba o radę: prokurator czy sąd??

    Czy mozna prosić po polsku ?
    1. Kto rezygnował z kogo?
    2. Jakich pieniązków ?
    3. Nie ma ich gdzie ?

    --
    ---
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-05-15 18:02:48
    Od: Wojciech Nawara <u...@W...nawara.info>

    Użytkownik CEzar napisał:

    > Właśnie mija 35 dzień od potwierdzenia przez mbank rezygnacji z konta,
    > a pieniążków nie ma.
    > I prośba o radę: prokurator czy sąd??

    telefon do 0801300800 po prostu

  • 5. Data: 2004-05-15 22:30:19
    Od: "omfumu" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "CEzar" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > I prośba o radę: prokurator czy sąd??

    EMIGRACJA

    Dlaczego?

    Bo będzie Leppiej ;-))

    omfumu

  • 6. Data: 2004-05-16 09:15:48
    Od: vpw <v...@p...onet.pl>

    On Sat, 15 May 2004 18:45:51 +0200, SebCz wrote:

    > Czy mozna prosić po polsku ?
    > 1. Kto rezygnował z kogo?
    > 2. Jakich pieniązków ?
    > 3. Nie ma ich gdzie ?

    Fajnie to wyglada. 4 odpowiedzi. Ani jedna na temat ale wszystkie w lepszy
    lub gorszy sposob "broniaca" mbanku: nie rozumiem, zadzwon do nich, znowu
    nie rozumiem, wyjedz to nie bedziesz mial problemu.

    Ja zrozumialem, ze CEzar zrezygnowal z mbanku i zlozyl dyspozycje przelania
    na wskazany rachunek pozostalosci z zamykanych rachunkow. No i minelo 35
    dni a pieniazakow nie ma. Tu mie ma po co dzwonic do mbanku, bo z tego co
    pamietam to maja 30 dni na zamkniecie rachunku i udostepnienie srodkow. Nie
    zrobili tego wiec jak wiecie to powiedzcie co zrobic. Ja nie wiem. Nigdy w
    banku, w ktorym zamykam rachunek nie zostawiam ani grosza. Po co sprawdzac
    ostatnia procedure banku.

    --
    vpw (2004-05-16 11:11:11)

  • 7. Data: 2004-05-16 10:37:38
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Fajnie to wyglada. 4 odpowiedzi. Ani jedna na temat ale wszystkie w lepszy
    > lub gorszy sposob "broniaca" mbanku: nie rozumiem, zadzwon do nich, znowu
    > nie rozumiem, wyjedz to nie bedziesz mial problemu.

    To nie chodzi o bronienie kogokolwiek. Czy jak Ci np. operator telek. źle
    zaksięguje wpłatę to czekasz i nie próbujesz tego wyjaśnić np. na infolinii?

> [...]
    > dni a pieniazakow nie ma. Tu mie ma po co dzwonic do mbanku, bo z tego co
    > pamietam to maja 30 dni na zamkniecie rachunku i udostepnienie srodkow.

    Jak to nie ma po co dzwonić? Przecież to najprostszy sposób rozwiązania
    problemu.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 8. Data: 2004-05-16 21:53:03
    Od: bromden <l...@t...signature>

    > I prośba o radę: prokurator czy sąd??

    zimny okład (na czoło)

    --
    bromden(at)gazeta(dot)pl

  • 9. Data: 2004-05-16 22:33:15
    Od: <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "CEzar" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Właśnie mija 35 dzień od potwierdzenia przez mbank rezygnacji z konta,
> [...]

    pluton egzekucyjny!

    janke

  • 10. Data: 2004-05-17 06:11:47
    Od: "CEzar" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "SebCz" <a...@K...pl> napisał w wiadomości

    > Czy mozna prosić po polsku ?
    > 1. Kto rezygnował z kogo?
    Ja z mbanku. Powód: problemy prawne po stronie mbanku. Używanie moich
    pieniędzy bez stosownej umowy (ale to długa historia), przedłużanie terminów
    > 2. Jakich pieniązków ?
    Moich, które wpłaciłem na konto.
    > 3. Nie ma ich gdzie ?
    Na moim koncie w innym banku, gdzie mbank jest zobowiązany je przelać po 30
    dniach od rozwiązania umowy.

> [...]
    > Sebcz
    > ---
    > zanim napiszesz na 'priv', zdejmij kapelusz :)
    CEzar