  • 1. Data: 2013-04-07 21:33:57
    Temat: przeniesienie kk
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    w których bankach można przenieść kk bez konieczności dokumentowania
    dochodu?

    mam do przeniesienia Platinum z mBanku i kk z Raiffeisena...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2013-04-08 08:44:54
    Temat: Re: przeniesienie kk
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sun, 07 Apr 2013 21:33:57 +0200, RobertS napisał(a):

    > w których bankach można przenieść kk bez konieczności dokumentowania
    > dochodu?

    Mille powinno być całkiem zgodne.

    > mam do przeniesienia Platinum z mBanku i kk z Raiffeisena...

    Z ciekawości, czemu akurat od nich chcesz przenieść karty "dokądś"? Raifi
    dość łatwo zwalnia z opłat po wsze czasy, i ogólnie dużo można z nimi
    dogadać na niestandardowych warunkach, karta mBanku, jak dla mnie, to jedna
    z najlepszych kart.

    AK

  • 3. Data: 2013-04-08 09:46:06
    Od: RobertS <a...@g...com>

    > Z ciekawo�ci, czemu akurat od nich chcesz przenie�� karty "dok�d�"? Raifi
    >
    > do�� �atwo zwalnia z op�at po wsze czasy, i og�lnie du�o mo�na z nimi
    >
    > dogadaďż˝ na niestandardowych warunkach, karta mBanku, jak dla mnie, to jedna
    >
    > z najlepszych kart.
    >

    > AK

    nic mi te karty nie dają...a najbardziej zależy mi na cashbacku

    aktualnie głównie korzystam z KK Polbanku (T-Mobile) i mam 1% od wszystkiego, mam
    taki obrót, że za kartę nie płacę

    oraz KK Millennium (Piotr i Paweł) 5% cashback, a dość często tam płacę + debetówka z
    Mille (tylko zakupy paliwa)

    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2013-04-08 11:25:56
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

> [...]
    > wszystkiego, mam taki obrót, że za kartę nie płacę
    >
    > oraz KK Millennium (Piotr i Paweł) 5% cashback, a dość często tam płacę +

    Podziwiam was w tych kombinacajach:) Ta karta do paliwa, ta na zakupy, tu by
    sie zwrocily koszty oplat za karte... Nie wiem, ale ja chyba bym sobie
    podarowal taki biznes, jak mial bym o tym wszystkim pamietac i przeliczac.

  • 5. Data: 2013-04-08 12:51:08
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On Mon, 8 Apr 2013 10:25:56 +0100
    "pmlb" <b...@d...pl> wrote:

> [...]
    > zakupy, tu by sie zwrocily koszty oplat za karte... Nie wiem, ale ja
    > chyba bym sobie podarowal taki biznes, jak mial bym o tym wszystkim

    A jaka proponujesz karte z dobrym cashbackiem?

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 6. Data: 2013-04-08 13:29:53
    Od: Forall <N...@s...info>

    On 08.04.2013 12:51, Tomasz Chmielewski wrote:

    > A jaka proponujesz karte z dobrym cashbackiem?

    Przyłączam się do pytania...

  • 7. Data: 2013-04-08 19:34:49
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 08 Apr 2013 00:46:06 -0700, RobertS napisał(a):

> [...]
    >
    > oraz KK Millennium (Piotr i Paweł) 5% cashback, a dość często tam płacę
    > + debetówka z Mille (tylko zakupy paliwa)

    Z kk to jest chyba najwydajniejsze 'kombo' aktualnie. Ewentualnie do
    płatności zagranicznych deko lepsza jest Visa gold z Polbanku.
    Być może są jakieś promocje tak jak w BZWBK ale to już bardziej
    indywidualnie o ile kojarzę.

    --
    xbartx

  • 8. Data: 2013-04-08 21:21:03
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > płatności zagranicznych deko lepsza jest Visa gold z Polbanku.
    > Być może są jakieś promocje tak jak w BZWBK ale to już bardziej

    założyłem sobie właśnie "konto godne polecenia" w BZWBK i trochę
    ichniejszą kartę pomęczę, bo kilka setek można zgarnąć

    ps
    chyba w czwartek podpisałem umowę, a już dzisiaj przyszły karty do konta ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2013-04-08 22:03:54
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 08 Apr 2013 21:21:03 +0200, RobertS napisał(a):

> [...]
    > ichniejszą kartę pomęczę, bo kilka setek można zgarnąć
    >
    > ps chyba w czwartek podpisałem umowę, a już dzisiaj przyszły karty do

    No aktualnie chyba takie promocje są najbardziej zyskowne, bo czasu
    moneyback na lewo i prawo się pokończyły.

    --
    xbartx

  • 10. Data: 2013-04-08 22:42:16
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > No aktualnie chyba takie promocje są najbardziej zyskowne, bo czasu
    > moneyback na lewo i prawo się pokończyły.

    ale w Mille te 50 zł nadal można miesięcznie wyciągnąć, tankuję za 100
    zł + 200 zł cashback, od 300 zł mam 9 zł zwrotu,
    kilka takich akcji w miesiącu i czasem nawet 50 zł można wyciągnąć

    w BZWBK jednak bonusa nie dostanę, gdyż nie wyraziłem zgody na marketing...

    --
    pozdrawiam
    RobertS