  • 11. Data: 2003-08-08 09:45:01
    Temat: Re: przelewy z mBanku do BRE
    Od: "PiotreK" <n...@t...pl>

    ok, więc zdania są podzielone ;-)

    a czy ktoś zna godziny sesji w BRE ?

    PiotreK

  • 12. Data: 2003-08-08 09:55:35
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Przemysław Maciuszko wrote:

    > Rotfl. Czy dla Ciebie IDEA, TPSA, TPI i inne to te same firmy? (w końcu
    > wszystko to grupa kapitałowa TPSA)

    Nie. PTK Centertel Sp. z o.o. Telekomunikacja Polska SA i TP Internet
    Sp. z o.o są oddzielnymi firmami. Każda ma swój wpis w KRSie, swój NIP,
    REGON, Zarząd, Radę Nadzorczą etc.

    MBank tego wszystkiego nie ma. SL jest wiceprezesem Zarządu BRE Bank SA.
    Jeśli uważasz, że od strony prawnej mBank jest oddzialnym tworem niż BRE
    Bank SA to podaj mi NIPy i REGONy tych dwóch (w Twoim mniemaniu)
    instytucji. Zresztą jeśli masz konto w mBanku to przeczytaj z kim
    zawarłeś umowę.

    pzdr

    Tomek

  • 13. Data: 2003-08-08 10:02:30
    Od: "david" <d...@p...fm>

    > a czy ktoś zna godziny sesji w BRE ?
    >
    > PiotreK

    sesje w mBanku i BRE są o tych samych porach:
    przychodzące o 12:00, 15:00, i 19:00
    wychodzące o 5:55, 9:55, 13:25 i tylko dla ZUSu o 16:55
    każda sesja trwa do ok. 30min

    pozdr
    david

  • 14. Data: 2003-08-08 10:08:36
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    david napisał(a):

    > czyli co - mBank, BRE Bank i nie zapominajmy o MultiBanku - to jedno i to
    > samo ???
    tak, jedna licencja bankowa

    > skoro tak to idź do BRE i spróbuj sobie wpłacić kasę na swoje konto w
    > mBanku... życzę powodzenia
    ztcp mozna bylo przy lokatach belkowych
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 15. Data: 2003-08-08 10:35:22
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@N...gazeta.pl>

    david <d...@p...fm> napisał(a):

    > idź do BRE i spróbuj sobie wpłacić kasę na swoje konto w
    > mBanku... życzę powodzenia

    A dlaczego ma się nie dać wpłacić kasy na rachunek w mBanku w trakcie wizyty
    w placówce BRE?
    Idziesz do BRE, wypisujesz formularz, dajesz kasę i wpłacasz. Jaka w tym
    filozofia?
    To, że bank pobierze prowizję za wpłatę gotówki na rachunek, to już inna
    historia. Ale dlaczego ma nie pobierac, skoro ma prawo pobierać?

  • 16. Data: 2003-08-08 11:20:41
    Od: "david" <d...@p...fm>

> [...]
    > To, że bank pobierze prowizję za wpłatę gotówki na rachunek, to już inna
    > historia. Ale dlaczego ma nie pobierac, skoro ma prawo pobierać?

    a taka w tym filozofia że gdyby to była jedność to za wpłatę na swój
    rachunek (do mBanku) BRE nie pobierałby opłaty tak jak nie pobiera jak się z
    BRE wpłaca na rach. do BRE, poza tym BRE obsługuje jedynie podmioty
    gospodarcze.

    pozdr
    david

  • 17. Data: 2003-08-12 12:27:37
    Od: Rafal Wozniak <n...@r...wozniak.name>

    > mBank -->

    > nie
    >
    > Z wypowiedzi mLinki z mCzata wynika że pomiędzy BRE a mBankiem przelewy są
    > wykonywane normalnymi sesjami, ale z pominięciem KIRu. Sesje są wykonywane w
    > czasie analogicznym do sesji KIRu czyli na pewno nie w niedziele. Może z
    > datą się pomyliłeś ???

    nie pomyliłem się z datą. W sobotę sprawdzałem, czy doszła wypłata - nie było
    jeszcze. W niedziele zajrzałem sobie na konto i już była wypłata z datą
    niedzielną. Chyba, że mBank przetrzymał moją kasę, ale to wcześniej się nie
    zdarzało.

  • 18. Data: 2003-08-12 13:52:50
    Od: "" <f...@w...pl>

> [...]
    > Bank SA to podaj mi NIPy i REGONy tych dwóch (w Twoim mniemaniu)
    > instytucji. Zresztą jeśli masz konto w mBanku to przeczytaj z kim

    Zgadza się. A na dodatek jakby ktoś nie wiedział Multibank to Oddział
    Bankowości Detalicznej BRE Banku a umowy zawierane są z BRE Bankiem.

  • 19. Data: 2003-08-12 13:54:19

    poza tym BRE obsługuje jedynie podmioty
    > gospodarcze.
    >
    > pozdr
    > david

    nieprawda - obsługuje również osoby fizyczny poprzez swój segment private
    banking