  • 1. Data: 2011-02-03 15:27:52
    Temat: przelewy internetowe w Eurobanku i w Getinie
    Od: g...@o...pl

    Jak wygląda wygoda i niezawodnośc przelewów internetowych z Eurobanku? Ktoś ze
    znajomych miał Getin i po wprowadzeniu opłat chciałby się przeniesc z
    przelewami, nie będzie miał gorzej w EB?

    Czy możliwa jest autoryzacja hasłem sms? Jakie są właściwie różnice w porównaniu
    z Getinem?

  • 2. Data: 2011-02-03 15:38:29
    Temat: Re: przelewy internetowe w Eurobanku i w Getinie
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 3 Lut, 16:27, g...@o...pl wrote:
    > Jak wygląda wygoda i niezawodnośc przelewów internetowych z Eurobanku? Ktoś ze
    > znajomych miał Getin i po wprowadzeniu opłat chciałby się przeniesc z
    > przelewami, nie będzie miał gorzej w EB?

    System działa bardzo podobnie ch...owo, ale jak jest przyzwyczajony,
    to gorzej nie jest.

    > Czy możliwa jest autoryzacja hasłem sms? Jakie są właściwie różnice w porównaniu
    > z Getinem?

    Autoryzacja upierdliwym tokenem w Java na komórce albo płatnym tokenem
    normalnym (breloczek).

  • 3. Data: 2011-02-03 15:46:50
    Od: g...@o...pl

    > Autoryzacja upierdliwym tokenem w Java na komórce albo płatnym tokenem
    > normalnym (breloczek).

    o jezu. A co byście polecili jako darmowe konto służące tylko do puszczania 5-7
    przelewów w miesiącu? z jakąś prostą autoryzacją (dużych sum tam nie będzie),
    również z banków posiadających placówki. To w Getinie spokojnie wystarczało, no
    ale może jest takie samo tylko darmowe?

  • 4. Data: 2011-02-03 15:52:25
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 3 Lut, 16:46, g...@o...pl wrote:

> [...]
    > również z banków posiadających placówki. To w Getinie spokojnie wystarczało, no

    mBank - eKonto, MeritumBank - Konto Zarabiające, GetinOnline - konto
    skarbonkowe. Wszystkie mają przelewy za darmo zatwierdzane SMSem.
    Meritum posiada oddziały - trzeba uważać, bo oddział to oddział, a
    centra usług i placówki partnerskie to co innego i tam nic się nie
    załatwi.

  • 5. Data: 2011-02-03 15:53:47
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    <g...@o...pl> wrote in message

> [...]
    > będzie),
    > również z banków posiadających placówki. To w Getinie spokojnie

    Moze byc konto w Aliorze bez karty; autoryzacja sms

  • 6. Data: 2011-02-03 16:27:34
    Od: " " <q...@g...pl>

    g...@o...pl napisał(a):

    > o jezu. A co byście polecili jako darmowe konto służące tylko do
    puszczania 5-7
    > przelewów w miesiącu?

    Ja polecam Meritum, bardzo intuicyjny system, autoryzacja transakcji SMSem,
    możesz wziąść konto bez karty. Ewentualnie DBnet, autoryzacja średnio
    wygodna (za pomocą kodów TAN) ale za to w bonusie bezprowizyjna debetówka ze
    śmiesznie łatwym do spełnienia warunkiem zwolnienia z opłaty.
    Eurobank ma rzeczywiście toporny system i upierdliwą autoryzację tokenem
    java, z zalet to dużo placówek "naziemnych" i w miarę niezła obsługa.
    mBank - jedyna zaleta to darmowość eKonta, system przeciętny, nagminnie
    zmieniany regulamin, debetówka płatna lub bezprowizyjnością ograniczoną do
    konkretnych sieci bankomatów, fatalna obsługa klienta.
    Jest też coś darmowego w ofercie Aliora, osobiście nie korzystałem
    więc nie oceniam.

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2011-02-03 17:45:19
    Od: piaseczosnek <p...@g...pl>

    Dnia Thu, 03 Feb 2011 16:46:50 +0100, g...@o...pl napisał(a):

    > A co byście polecili jako darmowe konto służące tylko do puszczania 5-7
    > przelewów w miesiącu?

    Jestem w trakcie przeprowadzki z Getinu do Lukasa, też ze względu na opłatę
    i (albo raczej) sposób jej wprowadzenia, bo... jakieś zasady obowiązywać
    powinny. W Lukasie token (breloczek) jest teoretycznie płatny, ale opłaty
    nie pobierają przy przynajmniej jednym przelewie w miesiącu.
    Żadnej karty brać nie trzeba, sam rachunek działa i nie robi scen :)
    Ewentualny minus: de facto jedna sesja wychodząca dziennie (ztcw o 11:00,
    co jednak przy w miarę przewidywalnych comiesięcznych opłatach nie jest aż
    tak uciążliwe).

    p.

  • 8. Data: 2011-02-03 17:55:07
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 3 Lut, 18:45, piaseczosnek <p...@g...pl> wrote:

    > Jestem w trakcie przeprowadzki z Getinu do Lukasa, też ze względu na opłatę
    > i (albo raczej) sposób jej wprowadzenia, bo... jakieś zasady obowiązywać
    > powinny.

    No popatrz, a ja rok temu zlikwidowałem tam konto dokładnie dlatego,
    że wprowadzili znienacka opłaty za rachunek... Jeszcze się zdziwisz
    jak Cię Lukas zaskoczy.

  • 9. Data: 2011-02-03 17:56:07
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "piaseczosnek" <p...@g...pl> wrote in message

> [...]
    > co jednak przy w miarę przewidywalnych comiesięcznych opłatach nie jest aż

    W Lukasie, nie wiem jak obecnie, ale kiedys byly zawsze spore kolejki
    emerytow i innych splacajacych raty, itp. Jak konto bez karty, to lepszy juz
    jest Alior, system bardziej on-line i 3 sesje wychodzace.

  • 10. Data: 2011-02-03 18:06:11
    Od: piaseczosnek <p...@g...pl>

    Dnia Thu, 3 Feb 2011 18:56:07 +0100, Krzysztof napisał(a):

    > W Lukasie, nie wiem jak obecnie, ale kiedys byly zawsze spore kolejki
    > emerytow i innych splacajacych raty, itp.

    Owszem, kilka osób widziałem przy podpisywaniu umowy, tylko że ja oddział
    odwiedziłem raz, przy otwieraniu rachunku, a przy dostępie przez wuwu
    kolejek nie ma :) Przynajmniej taką mam koncepcję.

    p.