  • 1. Data: 2003-09-26 23:42:23
    Temat: przelewy do azji
    Od: "ERDE" <n...@n...com>

    Witam,

    Jaki bank umozliwia w miare bezproblemowe przelewy
    do krajow azajtyckich, glownie Chin? A przy okazji i
    do np. USA.

    Orientuja
    sie panstwo w kosztach takich przelewow oraz
    czasie realizacji? Na co nalezy zwrocic szczegolna
    uwage przy tego typu operacjach ?

    Pozdrawiam
    Erde

  • 2. Data: 2003-09-27 05:45:34
    Temat: Re: przelewy do azji
    Od: "MarSzal" <m...@w...pl>

    podejrzewam że każdy szanujący się (czyli z pierwszej 10-ki w Polsce),
    oczywiście najłatwiej będzie tam przesłać USD. Koszty najczęściej zależą od
    kwoty przekazu, od klauzuli kosztowe, drogi bankowej i oczywiście banku
    zlecającego. Jako pracownik Kredyt Banku polecam oczywiście swój.

    Pozdrawiam Marcin

  • 3. Data: 2003-09-27 13:39:25
    Od: "ERDE" <n...@n...com>

    Czesc.

    Użytkownik "MarSzal" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kwoty przekazu, od klauzuli kosztowe, drogi bankowej i oczywiście banku
    > zlecającego. Jako pracownik Kredyt Banku polecam oczywiście swój.

    A ktory umozliwa to przez internet?

    Pozdrawiam
    Erde

  • 4. Data: 2003-09-27 14:09:42
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

    > Czesc.
    >
    > Użytkownik "MarSzal" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > od
    >
    > A ktory umozliwa to przez internet?

    Multibank, Nordea.

    pozdr. michal

  • 5. Data: 2003-09-27 17:32:38
    Od: "ERDE" <n...@n...com>

    Użytkownik "Michał Witkowski" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "ERDE" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > Multibank, Nordea.

    Hmm...a co z kontami walutowywmi?
    Powiedzmy,ze chcialbym gdzies przelac do azji 1000 dolarow,
    albo 20 000 jenow. Musze miec konto walutowe w
    danej walucie czy nastapi "automagiczne" przeliczenie?
    Jesli tak to po jakiej stawce?

    Pozdrawiam
    Erde

  • 6. Data: 2003-09-27 18:14:15
    Od: "MarSzal" <m...@w...pl>

> [...]
    Kredyt Bank również

> [...]
    > albo 20 000 jenow. Musze miec konto walutowe w
    > danej walucie czy nastapi "automagiczne" przeliczenie?
    rodzaj rachunku nie ma znaczenia - najwyżej bank przewalutuje złotówki po
    kursie sprzedaży tak abyś miał dokładną sumę, jaką chcesz przesłać

    Marcin

  • 7. Data: 2003-09-27 19:17:25
    Od: "ERDE" <n...@n...com>

    Hej!

    > rodzaj rachunku nie ma znaczenia - najwyżej bank przewalutuje złotówki po
    > kursie sprzedaży tak abyś miał dokładną sumę, jaką chcesz przesłać

    Hmm...a co z kosztami? Jaki jest koszt przelewu za granice?
    Np. w na stronach multibanku nie moglem sie doszukac tabeli oplat...

    BTW: czy ktos moglby mi rozszyfrowac skrot SWIFT?

    Erde

  • 8. Data: 2003-09-27 19:29:42
    Od: f...@y...cum (Piotr)

    On Sat, 27 Sep 2003 21:17:25 +0200, "ERDE" <n...@n...com> wrote:

    >Hmm...a co z kosztami? Jaki jest koszt przelewu za granice?

    Rozliczalem sie z gosciem z Hong-Kongu za aukcje w eBay'u
    - wyslalem mu karte ING BS - przedplacona karta Maestro ktora w
    ofercie jest jako Karta Podroznika. Karte wyslalem zwyklym listem,
    jak gosc potwierdzil ze dostal - doladowalem ja do odpowiedniej kwoty
    i wyslalem PIN mailem :)
    Wszystko bylo OK - wyszlo 3x taniej niz w Western Union :))

    Piotr

  • 9. Data: 2003-09-27 19:44:12
    Od: "ERDE" <n...@n...com>

    hej.

    > Wszystko bylo OK - wyszlo 3x taniej niz w Western Union :))

    Mi chodzi raczej o standardowe przelewy.

    Erde

  • 10. Data: 2003-09-27 22:19:55
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    MarSzal wrote:
    > Kredyt Bank również

    Pelna lista ;) to:
    MultiBank, Nordea Bank i Millennium

    Co do KB24 - to chyba jednak przez internet nie da sie wykonac przelewu
    zagranicznego?
    Sprawdzam wlasnie po swoim koncie i nie widze takiej opcji (myslalem, ze
    moze cos przybylo).
    BTW KB24 - fajny bardzo system internetowy, ale chodzi mi niemilosiernie
    wolno. Inne banki chodza OK, wiec nie sadze, ze to wina lacza? (Chello)