  • 1. Data: 2003-02-04 15:19:05
    Temat: przelew z Lukas Banku do mBanku
    Od: "Marcin W." <m...@p...gazeta.pl>

    Witam,
    czy miał ktoś problemy z przelewem (internetem) z Lukas Banku do mBanku? W
    mBanku jest 26-cio cyfrowy numer rachunku i Lukas w moim przypadku nie radzi
    sobie z przelewem. Problem w tym, że w Lukasie nie kwapią się z pomocą, na
    infolinii udzielają różnych i sprzecznych informacji a gdy udałem się do ich
    placówki to powiedzieli, że niemożliwe aby to nie działało, nie pozostaje mi
    chyba nic innego jak zlikwidować rachunek.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2003-02-04 15:29:25
    Temat: Re: przelew z Lukas Banku do mBanku
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b1olm2$7po$1@atlantis.news.tpi.pl, Marcin W.
    <m...@p...gazeta.pl>:
> [...]
    > informacji a gdy udałem się do ich placówki to powiedzieli, że
    > niemożliwe aby to nie działało, nie pozostaje mi chyba nic innego jak

    Wszystko dziala OK. Podaj jak dokladnie zlecales (internet? telefon?
    oddzial?) i jaki dokladnie podawales numer konta, wtedy na pewno ktos Ci
    pomoze, a tak to skad mamy wiedziec?

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-02-04 15:31:03
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b1om8u$758$1@topaz.icpnet.pl, Robert <s...@o...pl>:

    > Wszystko dziala OK. Podaj jak dokladnie zlecales (internet? telefon?
    > oddzial?)

    Nie doczytalem, ze internetem, przepraszam.

    To podaj ten numer, ktory wpisywales.

    --
    Robert

  • 4. Data: 2003-02-04 15:41:36
    Od: "Marcin W." <m...@p...gazeta.pl>

    Numer rachunku w mBanku jest 26-cio cyfrowy i wygląda mniej więcej tak: 86
    1140 2004 0000 xxxx xxxx xxxx i wpisywałem go chyba na każdy możliwy sposób,
    zgodnie z radami osób na infolinii (czasem zupełnie niekompetentnych) czyli
    ze spacjami, bez spacji, opuszczając dwie pierwsze cyfry, stawiając myślnik
    po pierwszych ośmiu lub dziesięciu cyfrach, a o dziwo nawet polecono mi
    wpisać w sposób następujący: opuścić dwie pierwsze cyfry, wpisać kolejnych
    osiem, wstawić myślnik i wpisać od początku wszystkie 26 cyfr.
    Zupełnie nie wiem gdzie szukać przyczyny tego problemu, dzieje się tak
    jednak od pewnego czasu, przed miesiącem robiłem przelewy bez problemu.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 5. Data: 2003-02-04 15:58:10
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b1on1c$k7n$1@atlantis.news.tpi.pl, Marcin W.
    <m...@p...gazeta.pl>:
> [...]
    > tak: 86 1140 2004 0000 xxxx xxxx xxxx i wpisywałem go chyba na każdy
    > możliwy sposób, zgodnie z radami osób na infolinii (czasem zupełnie

    OK, no to cos juz wiemy.

    Wpisuj jednym ciagiem bez spacji 26 cyfr, uwazajac, aby na koncu nie bylo
    zadnego znaku typu tabulator, koniec linii, jesli wklejasz numer przez
    schowek.

    Co to znaczy "Lukas w moim przypadku nie radzi sobie z przelewem"? Uscislij
    znacznie to stwierdzenie (po czym dokladnie poznajesz, ze sobie nie radzi).

    > o dziwo nawet polecono mi wpisać w sposób następujący:
    > opuścić dwie pierwsze cyfry, wpisać kolejnych osiem, wstawić myślnik
    > i wpisać od początku wszystkie 26 cyfr.

    To nie jest dziwne, znany sposob, ale od wielu miesiecy w Lukasie nie jest
    juz konieczne takie obejscie.

    > Zupełnie nie wiem gdzie szukać przyczyny tego problemu, dzieje się tak
    > jednak od pewnego czasu, przed miesiącem robiłem przelewy bez
    > problemu.

    Troche strzelam w ciemno, nie znajac szczegolow, ale moga to byc klopoty z
    przegladarka lub łączem internetowym.

    Sprawdz tez, czy numer na pewno jest poprawny (rozumiem, ze z jakichs
    wzgledow nie chcesz go tu podac. Sprawdz to np. doskonalym programem
    IBANator.

    Jesli numer jest poprawny a przyczyna jest jak wyzej, zlec przelew w
    LukasLinii do czasu rozwiazania problemu z łączem.

    --
    Robert

  • 6. Data: 2003-02-05 06:49:56
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin W." <m...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    mi
    > chyba nic innego jak zlikwidować rachunek.

    Ja przelewalem piatek na swojego emaxa i dziala

  • 7. Data: 2003-02-05 10:44:46
    Od: "Marcin W." <m...@p...gazeta.pl>

    > Wpisuj jednym ciagiem bez spacji 26 cyfr, uwazajac, aby na koncu nie bylo
    > zadnego znaku typu tabulator, koniec linii, jesli wklejasz numer przez
    > schowek.

    Dokładnie tak robię.

    > Co to znaczy "Lukas w moim przypadku nie radzi sobie z przelewem"?
    Uscislij
    > znacznie to stwierdzenie (po czym dokladnie poznajesz, ze sobie nie
    radzi).

    Sam chciałbym to wiedzieć. Dostaję komunikat, że bank wymaga podania
    rachunku w formacie NRB.

    > Troche strzelam w ciemno, nie znajac szczegolow, ale moga to byc klopoty z
    > przegladarka lub łączem internetowym.

    Sprawdzałem też na innym komputerze i na innym łączu internetowym - efekt
    taki sam.

    > Sprawdz tez, czy numer na pewno jest poprawny (rozumiem, ze z jakichs
    > wzgledow nie chcesz go tu podac. Sprawdz to np. doskonalym programem
    > IBANator.

    Numer jest poprawny, już został sprawdzony.

    > Jesli numer jest poprawny a przyczyna jest jak wyzej, zlec przelew w
    > LukasLinii do czasu rozwiazania problemu z łączem.

    Najgorsze jest to, że w Lukasie umywają ręce, powiedziano mi na pocieszenie,
    że jedynie mogę napisać reklamację albo udać się do centrali we Wrocławiu (a
    mieszkam w Warszawie).

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 8. Data: 2003-02-05 10:59:41
    Od: "barbet" <b...@p...com>

    "Marcin W." <m...@p...gazeta.pl> wrote in message
    > Witam,
    > czy miał ktoś problemy z przelewem (internetem) z Lukas Banku do mBanku? W

    W poniedziałek Lukas->eMax - bez zadnych problemów

    barbet

  • 9. Data: 2003-02-08 18:46:35
    Od: "Wojtek" <e...@p...onet.pl>

    ja tez probowalem ok 19 razy przelac 20 zl na konto znajomej w mbanku

    efekt , goscie nie wiedza dlaczego to nie dziala , zero odpowiedzi , olali
    mnie totalnie , az powiedzialem ze zrezygnuje z konta bo mam juz tego dosyc
    . Dzwonilem na wszystkie linie telefoniczne (ok 2 godz na ich koszt )

    Wyprobowalem wszystkie mozliwosci , az w koncu z przerwami poszlo , ale co z
    tego kiedy bylo juz 5 dni po terminie

    Ogolnie obsluga Lukasa wyglada tak tandetnie jak ich strona www. Najbardziej
    smiesza mnie ich odpowiedzi , nigdy jeszcze nie okazaly sie prawidlowe , po
    co wogole odpisuja na nie? (jesli wogole odpisuja po 4-5 dniach)

    Czeste awarie , blokady , ostatnio np dowiaduje sie czesto i gesto ze nie
    mam tam konta .Za 3-5 razem udaje mi sie zalogowac . Nawet nie interweniuje
    , szkoda czasu .

    pozdrawiam

    wd

    b1olm2$7po$...@a...news.tpi.pl...

  • 10. Data: 2003-02-08 18:57:05
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:3e45512e$0$281$626a54ce@news.free.fr, Wojtek
    <e...@p...onet.pl>:

> [...]
    > olali mnie totalnie , az powiedzialem ze zrezygnuje z konta bo mam
    > juz tego dosyc . Dzwonilem na wszystkie linie telefoniczne (ok 2 godz

    Chyba pech jakis, bo ja czesto przelewam i zawsze bez problemow.

    > Najbardziej smiesza mnie ich odpowiedzi , nigdy jeszcze nie okazaly
    > sie prawidlowe , po co wogole odpisuja na nie? (jesli wogole odpisuja
    > po 4-5 dniach)
    Rowniez ja az takich jednoznacznie zlych doswiadczen nie mam. W 70%
    odpowiedzi dostaje na temat, choc faktycznie opieszałe.

    --
    Robert