  • 1. Data: 2006-06-26 14:23:03
    Temat: przelew do Chin
    Od: "czk" <s...@W...gazeta.pl>

    Witam wszystkich

    Czy ktorys polski bank oferuje przelewy do Chin ?

    Sprwadzilem kilka bankow m.in. millennium i widzialem tam mozliwosc wyslania
    kasy do Japonii(chyba, w kazdym razie Chin nie bylo).

    I kolejny pytanie, importuje sprzet elektroniczny i jak zamowilem tylko kilka
    sztuk to nie bylo problemu ale przy wiekszej ilosci kaza placic clo.
    I teraz pytanie czy jest jakis "prog" kiedy trzeba placic clo a kiedy nie?
    (paczki sa wysylane jako "gift", kto decyduje o tym, ze 5 sztuk to prezent a
    40 to juz nie?)

    Czy warto powiedziec Chinczykowi zeby do paczki dorzucal fakture czy lepiej nie?

    I czy moge placic podatek jak je sprzedam jesli nie posiadam dzialanosci
    gospodarczej?

    Jesli w ogole nie zaplace podatku to czy groza mi jakies kary ?

    Jestem laikiem w tych sprawach, wiec pytania moga byc dla was glupie ;)

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-06-26 14:41:54
    Temat: Re: przelew do Chin
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "czk" wrote in message

> [...]
    > (paczki sa wysylane jako "gift", kto decyduje o tym, ze 5 sztuk to prezent

    poczytaj m.in. tutaj
    http://e-platnosci.23.pl/faq.htm
    Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 3. Data: 2006-06-26 17:20:04
    Od: " czk" <s...@N...gazeta.pl>

    "W przypadku prezentów od osób fizycznych - ocleniu podlegają przesyłki o
    wartości przekraczającej 45 EURO"

    Na liscie przewozowym (to co jest nalepione na paczke, nie wiem czy dobrze to
    nazwalem) chinczyk zawsze pisze ta sama sume, a mimo to wieksza ilosc towaru
    zatrzymuja.
    Rozumiem ze mierza wartosc towaru "na oko" wiec czy warto zeby chinska faktura
    byla dorzucana do paczki? czy to ulatwi oclenie?

    dzieki za linka i odpowiedz

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-06-26 19:01:18
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "czk" wrote in message

    > Czy ktorys polski bank oferuje przelewy do Chin ?

    tak mi teraz wpadło, że Chiny są przecież w pełni obsługiwane przez PayPal
    więc może tu masz rozwiązanie
    Polacy mogą wysyłać kasę
    http://www.paypal.com/cgi-bin/webscr?cmd=_display-ap
    proved-signup-countries-outside
    Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 5. Data: 2006-06-27 07:09:47
    Od: " czk" <s...@N...gazeta.pl>

    sumi <T...@p...onet.pl> napisał(a):

    > tak mi teraz wpadło, że Chiny są przecież w pełni obsługiwane przez PayPal
> [...]

    PayPal nie akceptuje moich kart platniczych :/ odrzuca i z mbanku i z inteligo.

    Jest taki komunikat :
    "
    This credit card has been denied by the bank that issued your credit card. For
    details on why your card was denied, please contact your credit card issuer's
    customer service department. Or, you may want to try adding a different credit
    card.
    "
    Czy moge cos z tym zrobic ?

    Poki co wysylam mu pieniadze przez Western Union tylko ze to niewygodne(trzeba
    pojsc do banku, wystaw swoje w kolejkach i sie urzerac z niewykfalikowanym
    personelem)

  • 6. Data: 2006-06-27 07:09:55
    Od: " czk" <s...@N...gazeta.pl>

  • 7. Data: 2006-06-27 07:18:52
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    " czk" wrote in message

    > PayPal nie akceptuje moich kart platniczych :/ odrzuca i z mbanku i z
    inteligo.

    bo do tego są kredytówki
    no ale niech jeszcze sie wypowiedzą posiadacze paypala
    Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 8. Data: 2006-06-27 19:42:54
    Od: AK Drake <a...@n...pl>

    sumi napisał(a):

    > inteligo.
    >
    > bo do tego są kredytówki
    > no ale niech jeszcze sie wypowiedzą posiadacze paypala

    U mnie VE Inteligo jest "podwieszona" do Paypala i płaci bez problemu.

    --
    AK Drake