  • 1. Data: 2003-01-16 15:28:16
    Temat: przekaz do Anglii
    Od: "malmalin" <m...@w...pl>

    Witam,
    W jaki sposob najlepiej przeslac pieniadze z Polski do Anglii.

    Przelew na konto odbiorcy nie wchodzi w gre - gdyz osobnik ten nie ma konta
    i na razie nie moze miec.

    sprawdzalem Western Union, ale jest to potfornie drogie - za przeslanie
    500USD chca 40USD oplaty to jak na moj gust zdecydowanie za duzo

    Mnie az tak bardzo na czasie nie zalezy.

    Prosze o informacje

    pozdrawiam

    --
    Marek
    m...@w...pl

  • 2. Data: 2003-01-16 15:45:36
    Temat: Re: przekaz do Anglii
    Od: "Piotr Solarz" <p...@...pl>

    Użytkownik "malmalin" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 500USD chca 40USD oplaty to jak na moj gust zdecydowanie za duzo
    > Mnie az tak bardzo na czasie nie zalezy.

    Kupujesz 500USD w kantorze potem:
    List wartościowy. Nadajesz na poczcie deklarujesz wartość i reszta już cię
    nie obchodzi.

    Piotrek

  • 3. Data: 2003-01-16 15:53:26
    Od: "malmalin" <m...@w...pl>

    | Kupujesz 500USD w kantorze potem:
    | List wartościowy. Nadajesz na poczcie deklarujesz wartość i reszta już cię
    | nie obchodzi.

    nie jest to chyba takie oczywiste (choc dobre)
    na www poczty polskiej
    jest lista 23 krajow do ktorych mozna talki list wyslac
    nie ma na niej niesty anglii

    Marek

  • 4. Data: 2003-01-16 20:50:27
    Od: " " <d...@N...gazeta.pl>

    malmalin <m...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > 500USD chca 40USD oplaty to jak na moj gust zdecydowanie za duzo
    >
    > Mnie az tak bardzo na czasie nie zalezy.

    moze moneybookers
    https://www.moneybookers.com/app/?rid=105365
    jakbyscie mieli obaj tam konto to przelew kosztowalby 1,5euro a ta osoba mogla
    by sobie zamowic czek do domu...
    problem jest tylko jak ty mialbys wpalcic te 500 na swoje konto w moneybookers
    - karta to kosztuje 3% , a przelew zagraniczny ok. 50zl

  • 5. Data: 2003-01-17 05:52:14
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    Użytkownik "malmalin" napisał w wiadomości ...

    > nie jest to chyba takie oczywiste (choc dobre)
    > na www poczty polskiej
    > jest lista 23 krajow do ktorych mozna talki list wyslac
    > nie ma na niej niesty anglii

    Ale jest Wielka Brytania, kolego Niedouczony.
    Krajów tych jest zresztą okolo 50 (policz sobie sam,
    jesli zdolasz), a do GB można wysłać list o max wartosci
    327 SDR (jesli wiesz co to jest).

  • 6. Data: 2003-01-17 06:03:49
    Od: robson <m...@N...gazeta.pl>

    > W jaki sposob najlepiej przeslac pieniadze z Polski do Anglii.

    kierowcy autobusow przewoza pieniadze, nie wiem jakie maja taryfy ale mysle
    ze konkurencyjne

  • 7. Data: 2003-01-17 08:35:25
    Od: "Fuzzyo" <f...@p...fm>

    W Anglii są jeszcze tzw Building Societies, które nie wymagają żadnych
    specjanych dokumentów. 2 lata temu kilku moich znajomych z polski (bez
    żadnych "angielskich" papierów) oytworzyło sobie tam konta. Może to
    pomoże....

  • 8. Data: 2003-01-17 23:54:19
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    > problem jest tylko jak ty mialbys wpalcic te 500 na swoje konto w
    > moneybookers - karta to kosztuje 3%, a przelew zagraniczny ok. 50zl

    Ja mogę pomóc za 1.5%. Mam kasę na koncie w Moneybookers.
    Przyjmuje przelewy na Inteligo, Integrum, BZWBK.
    Aha, mam teraz tylko 390 USD, ale zawsze coś.

    Możemy się umówić na necie w czasie rzeczywistym i dokonywać przelewu
    kroczkami po 30 zł na przykład, by nie musieć ryzykować większych kwot.

    --
    ___ ICQ: 4004001 ___/___ tel.: +48608233394 ___/ mailto:m...@c...pl

  • 9. Data: 2003-01-18 06:18:22
    Od: Maciej <m...@N...poczta.fm>

    In article <b0a52g$rvp$1@sunflower.man.poznan.pl>, Miernik wrote:

    > Ja mogę pomóc za 1.5%. Mam kasę na koncie w Moneybookers.

    Mozesz cos wiecej napisac o tej formie przekazu pieniedzy.Interesuja mnie
    doswiadczenia uzytkownika oraz wysokosci oplat osob mieszkajacych w
    Polsce.