  • 1. Data: 2003-09-02 13:15:12
    Temat: przegladarka lotusowa
    Od: "exr" <e...@W...onet.pl>

    Czy istnieje jakis ebank, ktorego strone bedzie obslugiwala przegladarka
    lotusowa - LN 4.6:((? Niestety nie mam dostepu do IE w robocie:( wejsc na
    strone citi jest niemozliwoscia, a mbank wariuje:((

  • 2. Data: 2003-09-02 15:57:27
    Temat: Re: przegladarka lotusowa
    Od: "" <m...@p...onet.pl>

    > Czy istnieje jakis ebank, ktorego strone bedzie obslugiwala przegladarka
    > lotusowa - LN 4.6:((? Niestety nie mam dostepu do IE w robocie:( wejsc na
    > strone citi jest niemozliwoscia, a mbank wariuje:((

    Probowałem z Notes 5.0 ale efekt taki sam - albo kładzie się Java albo brak
    certyfikacji. Sprawdź czy masz jednakże podłaczonego IE (nie pamiętam od której
    wesji Lotusa się pojawił) - ścieżka File/Preferences/Location
    Preferences/Internet Browser

  • 3. Data: 2003-09-02 21:41:00
    Od: "SzYmOn" <szymonunion@REMOVE_ITwp.pl>

    Użytkownik wrote:

> [...]
    > (nie pamiętam od której wesji Lotusa się pojawił) - ścieżka
    > File/Preferences/Location Preferences/Internet Browser

    Witam,

    w 4.6 juz bylo (to jeszcze takich staroci sie uzywa?), w 5.0.x jest oczywiscie -
    trzeba sie tylko przelaczyc na uzywanie np: Internet Explorer. Nie wspominajac o
    6.x.

    Nie uzywam przegladarek z LN - zawsze dziwnie dzialala - ale IE tez nie uzywam :)

    A tak wogole (OT) to slaby jest sens blokowania danego browsera - zawsze mozna na
    proxy bloknac konkretnego usera/IP/MAC/...

    Pozdrawiam,