  • 11. Data: 2002-01-11 06:56:52
    Temat: Re: prowizja przy zakupie karta...
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik Wookasch <w...@r...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a1lbc1$fe3$...@n...telbank.pl...

    > Użytkownik "Konrad Brywczyński" <b...@w...pdi.net> napisał w wiadomości

    > Akcesoria. Ubezpieczenie tez sie chyba teraz oplaca przelewem.

    W PZU place karta za ubezpieczenia.

    --
    Pozdrowienia

  • 12. Data: 2002-01-11 07:21:23
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Jan 11, 2002 at 07:56:52AM +0100, Slawek Kos wrote:

    > W PZU place karta za ubezpieczenia.

    Za samochod ja tez, ale nie dotyczy to wiekszosci np. ubezpieczen na
    zycie. Tam jest przelew.

    --

    --w

  • 13. Data: 2002-01-11 07:59:06
    Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com>

    > Do POSa jest przypisany limit jaki można zrealizować przy płatności kartą.
    > Ztcp, to ok 15kzł, więc do tej kwoty nie powinno być problemu.
    > Limit ten ustawia centrum autoryzacyjne.
    > Tak więc nawet karty debetowe z limitem transakcji do stanu konta nic tu
    nie
    > wskórają.
    > Kiedys była o tym dyskusja.
    > Grzegorz

    Gość powinien zabrać ze sobą kilka wypchanych gotówką kart. Razem z kartami
    małżonki będzie miał ich kilkanaście (zakładam, że po czytaniu p.l.b.b
    zgodnie z panującą modą założył sobie konta we wszystkich e-bankach).
    Powinno wystarczyć na niezłe autko.

    --
    Jan Werbinski +48 68 3630000 +48 606 269777
    j...@p...pl ....._[:]) bul, bul, bul, bul

  • 14. Data: 2002-01-11 08:42:27
    Od: "Fuzzyo" <f...@p...fm>

    > Ten co to go tak nie lubicie ;-)

    Millenium ????????

  • 15. Data: 2002-01-11 10:13:48
    Od: "wkg" <w...@i...pl>

    "Guru" <g...@g...pl> wrote in message
    > Zamierzam jutro kupic samochod w salonie (cene juz wynegocjowalem, 3
    > dni tam lazilem) i tak sie zastanawiam, czy by jeszcze nie wyciagnac
    > parę procent rabatu. Zamierzam zaproponowac im , ze jak mi nie dadza
    > jeszcze paru procent, to zaplacę kartą :-)
    > No i teraz pytanie, czy to zadziala i ile mogę jeszcze wytargowac?
    > --

    Sadze, ze maja okolo 2 %. Tak np mial salon meblowy, w ktorym ostatnio
    kupowalem za spora kwote. Raczej powinni sie zgodzic na platnosc karta
    (przyparci do muru argumentem: Panie, pieniedzy to ja nie mam i miec nie
    bede !). Wiele salonów nie może obniżyc ceny - chocby chcialo - na mocy
    decyzji importera, ale na platnosc karta moga pojsc. Raczej nie zakosza ci
    zaliczki, szczegolnie, jezeli nie wybrales najbardziej typowego modelu.

    Z tego samego wzgledu nie sadze, zeby udalo ci sie wynegocjowac upust przy
    platnosci przelewem. Nie szkodzi. I tak trzeba zaplacic karta. W imie zasad
    :))

    Jeżeli masz karte kredytowa w citku (chyba najlepsze rozwiazanie dla KK), to
    zarobisz na 2 mies nieoprocentowanego kredytu (po wiborze okl 2 %). Zawsze
    coś. To jest mniej wiecej ich prowizja - wiec ja bym sie nie upierał przy
    dalszych rabatach, wzialbym swoje 2 % free lunch-u i pasuje :)

    Oczywiście mozesz tez splacic karta czesc kwoty - do ich lub twojego limitu.

    pzdr
    wkg

  • 16. Data: 2002-01-11 10:29:26
    Od: ROBBO <r...@r...si.ec.pl>

    Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> wrote:

    > Wątpię. POdejrzewam nawet, że taka transakcja nie pójdzie. Za samochody
    > płaci się przelewem.

    Jesli tylko limit odpowiedni to winno pojsc z kredytowka

    --
    Pawel "ROBBO" Kaminski email:r...@s...ec.pl tel+48605077548
    Muzeum Telefonów Komórkowych - http://www.mtk.prv.pl/

  • 17. Data: 2002-01-11 10:34:43
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Jan 11, 2002 at 11:13:48AM +0100, wkg wrote:

> [...]
    > zaliczki, szczegolnie, jezeli nie wybrales najbardziej typowego modelu.

    Padlem ze smiechu jak panienka w landzie powiedziala ze zaliczke
    gotowka. Powiedzialem ze mam karte, wiec zasugerowala marsz do
    bankomatu i wziecie gotowki. No to ja jej powiedzialem ze karta jest
    kredytowa i nie mam zamiaru placic odsetek od wzietej kasy. Od razu
    sie zgodzila na posa ;-) . A obok kobieta biegala po gotowke ...

    --

    --w

  • 18. Data: 2002-01-11 10:44:07
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    karta to mozna za naprawe, za czesci i takie tam.

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 19. Data: 2002-01-11 10:47:02
    Od: "Witek" <t...@w...de>

    > W PZU place karta za ubezpieczenia.
    bezposrednio w PZU mozesz, ale u dealera nie mozesz,
    tlumacza to jakos koniecznoscia przekazania pieniedzy do ubezpieczyciela,
    a kasa z karty idzie dluzej i oni do tego doplacaja.
    Tak mialem w zeszlym roku u dealera Renault w Poznaniu.

    Witek

  • 20. Data: 2002-01-11 10:47:58
    Od: "wkg" <w...@i...pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
    > karta to mozna za naprawe, za czesci i takie tam.

    Pamietaj:

    Wszystko mozna, co nie mozna, byle z wolna i z ostrozna.

    Przycisnieci sprzedawcy zawsze sie zgadzaja - z moich doswiadczen.
    Oczywiscie, jezeli kwota nie jest mala.

    pzdr
    wkg