  • 1. Data: 2004-08-05 14:15:33
    Temat: prosze o rade
    Od: x <...@n...pl>

    chcialem kupic aparat cyfrowy w jednym ze sklepow internetowych.
    Posiadam wieksza czesc kwoty do zaplacenia, jednak chcialem jej pozostala
    czesc (600 zl) splacic w ratach. Jednak bank wspolpracujacy ze sklepem
    (lukas) odmowil mi udzielenia takiego kredytu.

    Przedstawilem zaswidczenie o rencie i mimo ze jej wysokosc nie jest duza to
    nie rozumiem takiego postepowania banku. Moze powodem byl moj mlody wiek -
    21 lat.. nie wiem

    W kazdym razie, ma do Was pytanie - w jaki sposob najlepiej uzyskac te
    brakujace mi 600 zl? Czy moge udac sie do innego banku? O co mam wtedy
    pytac, o umowe ratalna, jak sie to wogole nazywa...

    szczerze mowiac nie jestem zorientowany w tych sprawach, a wiem, ze
    spokojnie bede mogl przez powiedzmy 10 miesiecy splacac po to 60-80 zl,
    tylko jak to najszybciej i najsprawniej zalatwic?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-08-05 14:21:00
    Temat: Re: prosze o rade
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    x said the following on 2004-08-05 16:15:
> [...]
    > czesc (600 zl) splacic w ratach. Jednak bank wspolpracujacy ze sklepem
    > (lukas) odmowil mi udzielenia takiego kredytu.

    W wielu bankach jest minimalna kwota kredytu. Obstawiałbym to.
    Może po prostu poczekaj.
    KJ

    --
    JIDs: k...@j...wpl.pl k...@j...aster.pl

  • 3. Data: 2004-08-05 14:48:09
    Od: qubacz <q...@b...pl>

    Kup aparat na gieldzie foto ostatecznie na allegro, bedzie taniej o te 600
    zeta pewnie

    --
    Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/m2/

  • 4. Data: 2004-08-05 14:56:40
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > W wielu bankach jest minimalna kwota kredytu. Obstawiałbym to.
    > Może po prostu poczekaj.

    Tym bardziej, że za te parę miesięcy będą już lepsze modele za tą cenę :)

    --
    Pozdrawiam,
    Washko