    From: Sebastian <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: proszę o opinie o ING
    Date: Thu, 22 Jul 2010 11:00:15 +0200

    W dniu 2010-07-20 20:31, mierzvoj pisze:
    > witam ..i ich koncie DIRECT? warte to cos? pozdro

    Oprocentowanie na koncie oszczędnościowym bardzo marne. Warto założyć
    jednak OKO, zwykłe nie Direct - daje możliwość awaryjnej, darmowej (raz
    w miesiącu) wpłaty/wypłaty w oddziale, np. po utracie karty.

    Przelewy wewnętrzne od niedawna 24h, wszystkie bankomaty darmowe.
    System transakcyjny jak dla mnie ok, trzeba tylko trochę czasu żeby się
    do niego przyzwyczaić.

    Wystarczy wydać debetówką 100zł miesięcznie i mieć zupełnie darmowe
    konto z bezpłatnymi bankomatami i możliwością awaryjnego skorzystania z
    oddziału.

    Coraz więcej sklepów internetowych obsługuje "Płacę z ING".
    Bezpieczeństwo tego rozwiązanie nieporównywalne z każdym rodzajem
    płatności kartą. Trochę siermiężne ale w 100% bezpieczne i omija
    czekanie na sesje ELIXIR.

    Jak dla mnie warto, choć są też wady:
    - tylko 3 sms'y w darmowym pakiecie powiadomień ( te związane z obsługą
    systemu transakcyjnego zawsze darmowe)
    - marne oprocentowanie na rachunku oszczędnościom
    - brak obsługi 3 sesji wychodzącej ELIXIR

    W oddziale obok mnie obsługa nie douczona. Musiałem kilka razy się
    fatygować żeby moje konto Direct zaczęło działać, np. miałem wyłączony
    dostęp przez internet ( :) !!! ) i poustawianie jakieś płatne usługi,
    których ich ówczesny TOiP w ogóle nie przewidywał do tego konta.
    Oczywiście korekty nie można było zrobić przez infolinie.

    Sebastian