    From: Młotkowy <n...@...co.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: proszę o opinie o ING
    Date: Wed, 21 Jul 2010 07:13:10 +0200

    W dniu 2010-07-20 20:31, mierzvoj pisze:
    > witam ..i ich koncie DIRECT? warte to cos? pozdro

    Warte, jak każde inne :)
    % depozytów - denny.
    Mają sporo oddziałów, więc jeśli do któregoś masz bardzo blisko, to
    warto to wziąć pod uwagę. Czasami warto skorzystać, zamiast tłuc się do
    miasta z walizką pieniędzy.
    Debetówka jest "darmowa" przy obrotach > 100zł, ale da się jej nie wziąć
    (trzeba ją zlikwidować tuż po utworzeniu, w trakcie zakładania konta). Z
    kolei jeśli już ją weźmiesz, to wypłaty we wszystkich bankomatach są
    chwilowo free.
    Interfejs serwisu transakcyjnego wg mojej oceny jest mało przejrzysty.
    Wiele rzeczy trzeba mozolnie odnajdywać albo pytać na partyline.
    W przypadku korespondencji mejlem wewnętrznym - nigdy nie udało mi się
    uzyskać rzeczowej odpowiedzi.
    Mam to szczęście, że w oddziale do którego mam "rzut beretem"
    dyrektoruje bardzo rozsądny i rzeczowy facet (pozdrawiam pana Sławomira).
    Dla mnie ING jest jednym z 4 aktualnie aktywnych RORów, a wziąwszy pod
    uwagę te pozamykane już - chyba jednym z 15.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Młotkowy