  • Data: 2003-02-11 13:09:41
    Temat: Re: proste pytanie
    Od: "Tobi" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Nie ta grupa. Zreszta - to sa podstawy analizy finansowej !
    > Poczytaj tutaj :
    >
    > http://bossa.pl/analizy/fundamentalne/analiza/wskazn
    ikowa.html#plynnosci

    Czytuje te grupe regularnie i sadze ze nie jest tak zle z
    niekompatybilnoscia mojego pytania, a gdyby usunac inne NTG posty z bluzgami
    i trollami, to zostaloby pewnie 20%! Ale okey, nastepnym razem napisze cos o
    Lukasie i Mbanku ;)
    Dzieki za linka, zapoznam sie, przeszukalem juz spory kawalek polskiego netu
    w celu znalezienia odpowiedzi na inne testowe pytania i mam wszystko - wzory
    itd, tylko wlasnie takie teoretyczne sprawily mi problem bo nielatwo sie
    szuka w wyszukiwarce takich kruczkow nie majac podstaw ;(

    Tobi