  • 1. Data: 2002-04-28 16:04:20
    Temat: profesjonalizm Kredyt Banku
    Od: "siepacz" <o...@p...onet.pl>

    21 lutego natchnęło mnie żeby rozwiązać umowę rachunku z tym bankiem. Okres
    wypowiedzenia to jak wszyscy wiedzą skromne 60 dni. Te 60 dni w okamgnieniu
    minęły 22 kwietnia a do dzisiaj ani słychu ani dychu po moim saldzie, które
    poleciłem przelać na inny rachunek. Rozumiem, że niesforny i niewierny
    klient powinien ponieść srogą karę, ale żeby blokować mu "majątek" w postaci
    kilkudziesięciu złotych? Domyślam się, że chodzi o przeciągnięcie sprawy do
    maja, żeby "rzucić" się na kolejne 4,5 zł za prowadzenie rachunku. Chyba
    poświęcę te kilkadziesiąt zł żeby dowiedzieć się co wydarzy się dalej bez
    mojej ingerencji (no chyba, że ktoś z KB czyta grupę, wtedy chyba już po
    mnie...). A może ktoś wie co stanie się dalej?

    pozdrav dla wszystkich obecnych, byłych i niedoszłych klientów KB
    siepacz

  • 2. Data: 2002-04-28 23:13:15
    Temat: Re: profesjonalizm Kredyt Banku
    Od: "matjaw" <m...@w...pl>

    > wypowiedzenia to jak wszyscy wiedzą skromne 60 dni. Te 60 dni w
    okamgnieniu
    > minęły 22 kwietnia a do dzisiaj ani słychu ani dychu po moim saldzie,
    które

    a nie jest to tak ze maja 60 dni ale roboczych?

    pzdr

    matjaw

  • 3. Data: 2002-04-29 07:41:41
    Od: "Rad'ek" <A...@p...fm>

    > A może ktoś wie co stanie się dalej?
    >
    > pozdrav dla wszystkich obecnych, byłych i niedoszłych klientów KB
    > siepacz

    hmmm ja to juz dawno przerabialem, ale:
    1. saldo rachunku wyczyscilem do zera zanim wystapilem o rozwiazanie umowy
    2. przy rozwiazywaniu zwrocilem za pisemnym potwierdzeniem posiadane karty
    (VE, Maestro, VC),
    3. bankofon mi dziala do dzis :-)
    4. przysylali wyciagi co miesiac mimo ze pisemnie nie wyrazilem na to zgody,
    5. wystapilo saldo ujemne (oplata roczna za VC oraz za prowadzenie
    rachunku),
    6. otrzymalem wezwanie do uregulowania debetu wraz z informacja o
    konsekwencjach nie uregulowania,
    7. zadzwonilem do KB, wyjasnilem ze nastapilo rozwiazanie umowy r-ku itp
    itd. jakas p.naczelnik obiecala sie sprawa zajac (na wszelki wypadek
    wyslalem faksem notatke z naszej rozowy, by nie zapomniala o zadnym ze
    szczegolow),
    8. potwierdzenia zamkniecia rachunku do dzis nie dostalem - tylko telefon ze
    r-ek zgodnie z moim zyczeniem zostal zamkniety i przeprosiny za kombinacje z
    saldem ujemnym (prowizjami).

    podsumowujac:
    1. KB to badziew,
    2. obsluga do d..., pracownicy po nabyciu jakiegokolwiek doswiadczenia po
    prostu uciekaja,
    3. oferta mizerna (budowa wyciagow, prowizje "za wejsce do banku" :-) )
    4. ogolnie odradzam.
    5. i nie mialem pecha ... kiedys (jak byl PBI) bylo OK.
    6 i ostatnie: za taka promocje ekstrakonta to sie powinni wziac po wdrozeniu
    systemu scentralizowanego, a nie przed: klient przyciagniety bedzie
    natychmiast odepchniety...
    pozdr i ostrzegam przed KB SA

    radek

  • 4. Data: 2002-04-29 17:24:34
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    >Domyślam się, że chodzi o przeciągnięcie sprawy do
    > maja, żeby "rzucić" się na kolejne 4,5 zł za prowadzenie rachunku.

    patrz tu:
    http://www.kredytbank.pl/klienci_indywidualni/produk
    ty_uslugi/EKSTRAKONTO/ra
    chunki_bankowe

    "Nie pobiera się opłaty za prowadzenie rachunku, do którego wydano karty
    bankowe, w okresie od złożenia przez Posiadacza rachunku dyspozycji
    zamknięcia, do chwili zamknięcia tego rachunku."

  • 5. Data: 2002-04-29 18:25:47
    Od: "Mirek" <t...@m...ae.wroc.pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    > ingerencji (no chyba, że ktoś z KB czyta grupę, wtedy chyba już po
    > mnie...). A może ktoś wie co stanie się dalej?

    A ja też zamykałem niedawno konto w KB i dostałem w tym czasie przelew.
    Poszedłem do KB i wypłaciłem do zera i mam ich gdzieś, czy naliczą za koszt
    prowadzenie czy nie :)

    > pozdrav dla wszystkich obecnych, byłych i niedoszłych klientów KB
    > siepacz

    Pozdrawiam
    Mirek