eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiprofesjonalizm Kredyt Banku › Re: profesjonalizm Kredyt Banku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.ipartners.pl!not-for-mail
    From: "Rad'ek" <A...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: profesjonalizm Kredyt Banku
    Date: Mon, 29 Apr 2002 09:41:41 +0200
    Organization: Internet Partners
    Lines: 41
    Message-ID: <aaith6$2tnu$1@news2.ipartners.pl>
    References: <3...@n...vogel.pl>
    NNTP-Posting-Host: 217.153.90.123
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1020066150 95998 217.153.90.123 (29 Apr 2002 07:42:30
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 29 Apr 2002 07:42:30 GMT
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4133.2400
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4133.2400
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:179277
    [ ukryj nagłówki ]



    > A może ktoś wie co stanie się dalej?
    >
    > pozdrav dla wszystkich obecnych, byłych i niedoszłych klientów KB
    > siepacz
    >

    hmmm ja to juz dawno przerabialem, ale:
    1. saldo rachunku wyczyscilem do zera zanim wystapilem o rozwiazanie umowy
    2. przy rozwiazywaniu zwrocilem za pisemnym potwierdzeniem posiadane karty
    (VE, Maestro, VC),
    3. bankofon mi dziala do dzis :-)
    4. przysylali wyciagi co miesiac mimo ze pisemnie nie wyrazilem na to zgody,
    5. wystapilo saldo ujemne (oplata roczna za VC oraz za prowadzenie
    rachunku),
    6. otrzymalem wezwanie do uregulowania debetu wraz z informacja o
    konsekwencjach nie uregulowania,
    7. zadzwonilem do KB, wyjasnilem ze nastapilo rozwiazanie umowy r-ku itp
    itd. jakas p.naczelnik obiecala sie sprawa zajac (na wszelki wypadek
    wyslalem faksem notatke z naszej rozowy, by nie zapomniala o zadnym ze
    szczegolow),
    8. potwierdzenia zamkniecia rachunku do dzis nie dostalem - tylko telefon ze
    r-ek zgodnie z moim zyczeniem zostal zamkniety i przeprosiny za kombinacje z
    saldem ujemnym (prowizjami).

    podsumowujac:
    1. KB to badziew,
    2. obsluga do d..., pracownicy po nabyciu jakiegokolwiek doswiadczenia po
    prostu uciekaja,
    3. oferta mizerna (budowa wyciagow, prowizje "za wejsce do banku" :-) )
    4. ogolnie odradzam.
    5. i nie mialem pecha ... kiedys (jak byl PBI) bylo OK.
    6 i ostatnie: za taka promocje ekstrakonta to sie powinni wziac po wdrozeniu
    systemu scentralizowanego, a nie przed: klient przyciagniety bedzie
    natychmiast odepchniety...
    pozdr i ostrzegam przed KB SA

    radek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1