  • 1. Data: 2002-04-28 11:49:04
    Temat: Ile kosztuje wizyta rzeczoznawcy?
    Od: "Richard" <R...@p...onet.pl>

    Panowie?

    Ile kosztuje wizyta rzeczoznawcy uznanego przez bank jako wiarygodny, nna
    placu budowy?

    chodzi o kredyty mieszkaqniowe, trxsansze wyplat i takie tam....

    Zawsze do tegfo potrzxebna jest wizyta rzeczoznawcy uznanego przez bank...

    A i jeszcze jedno...

    A ile myslicie kosztuje wpis hipoteczny do księgi wieczystej????

    Dzięki...

  • 2. Data: 2002-04-29 12:13:17
    Temat: Re: Ile kosztuje wizyta rzeczoznawcy?
    Od: "Grzes P." <d...@p...com>

    Użytkownik "Richard" <R...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > A i jeszcze jedno...
    >
    > A ile myslicie kosztuje wpis hipoteczny do księgi wieczystej????

    Jesli chodzi o rzeczoznawce to np w Olsztynie w ING ponad 900 zl (915?), w
    tym przypadku do mieszkania kupowanego z rynku wtorenego. To jest ich
    rzeczoznawca, a informacje sa z przed okolo 3 tygodni. Nie wszystkie banki
    maja swoich ludzi, wtedy musisz znalesc kogos "na miescie". Rozne banki
    stosuje rozne zasady. najlepiej pytaj panienek w bankq, choc czesto / gesto
    nie potrafia udzielic wystarczajacych informacji ("nie pamietam", "okolo
    tylu a tylu", "oh, nie mam tutaj cennikow", "naprawde ie potrafie Panstwu
    teraz tego poweidziec" etc. etc)
    :)
    o kosztach wpisow do hipoteki mozesz poczytac na
    http://www.gratka.pl/dom/kalkulatory.phtml

    pozdrw.
    grzes

  • 3. Data: 2002-04-29 12:23:59
    Od: <i...@p...onet.pl>

    Niestety ustalenie kosztu wpisu do ksiegi nie jest proste.
    Reguluje to:
    ROZPORZĄDZENIE MINISTRA SPRAWIEDLIWOŚCI
    z dnia 17 grudnia 1996 r.
    w sprawie określenia wysokości wpisów w sprawach cywilnych.
    (Dz. U. Nr 154, poz. 753)

    Wygrzebałem to poprzez wyszukiwarke i juz nie pamietam adresu. Jak chcesz to
    moge Ci pelny tekst w Word wyslac na priv, ale to lektura tylko dla wytrwalych

  • 4. Data: 2002-05-05 00:06:36
    Od: "Travis" <[no_spam]Travis@go2.pl>

    > Wygrzebałem to poprzez wyszukiwarke i juz nie pamietam adresu. Jak chcesz
    > moge Ci pelny tekst w Word wyslac na priv, ale to lektura tylko dla
    wytrwalych

    Jak bys mogl to mi tez wyslij ;-)

    Pzd Travis

    mail: T...@w...pl