Finanse

Finanse - porady

1. Data: 2002-04-28 11:49:04
Temat:Ile kosztuje wizyta rzeczoznawcy?
Od:"Richard" <R...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panowie?

Ile kosztuje wizyta rzeczoznawcy uznanego przez bank jako wiarygodny, nna
placu budowy?

chodzi o kredyty mieszkaqniowe, trxsansze wyplat i takie tam....

Zawsze do tegfo potrzxebna jest wizyta rzeczoznawcy uznanego przez bank...

A i jeszcze jedno...

A ile myslicie kosztuje wpis hipoteczny do księgi wieczystej????

Dzięki...

2. Data: 2002-04-29 12:13:17
Temat:Re: Ile kosztuje wizyta rzeczoznawcy?
Od:"Grzes P." <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Richard" <R...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> A i jeszcze jedno...
>
> A ile myslicie kosztuje wpis hipoteczny do księgi wieczystej????

Jesli chodzi o rzeczoznawce to np w Olsztynie w ING ponad 900 zl (915?), w
tym przypadku do mieszkania kupowanego z rynku wtorenego. To jest ich
rzeczoznawca, a informacje sa z przed okolo 3 tygodni. Nie wszystkie banki
maja swoich ludzi, wtedy musisz znalesc kogos "na miescie". Rozne banki
stosuje rozne zasady. najlepiej pytaj panienek w bankq, choc czesto / gesto
nie potrafia udzielic wystarczajacych informacji ("nie pamietam", "okolo
tylu a tylu", "oh, nie mam tutaj cennikow", "naprawde ie potrafie Panstwu
teraz tego poweidziec" etc. etc)
:)
o kosztach wpisow do hipoteki mozesz poczytac na
http://www.gratka.pl/dom/kalkulatory.phtml

pozdrw.
grzes

3. Data: 2002-04-29 12:23:59
Od:<i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety ustalenie kosztu wpisu do ksiegi nie jest proste.
Reguluje to:
ROZPORZĄDZENIE MINISTRA SPRAWIEDLIWOŚCI
z dnia 17 grudnia 1996 r.
w sprawie określenia wysokości wpisów w sprawach cywilnych.
(Dz. U. Nr 154, poz. 753)

Wygrzebałem to poprzez wyszukiwarke i juz nie pamietam adresu. Jak chcesz to
moge Ci pelny tekst w Word wyslac na priv, ale to lektura tylko dla wytrwalych

4. Data: 2002-05-05 00:06:36
Od:"Travis" <[no_spam]Travis@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wygrzebałem to poprzez wyszukiwarke i juz nie pamietam adresu. Jak chcesz
> moge Ci pelny tekst w Word wyslac na priv, ale to lektura tylko dla
wytrwalych

Jak bys mogl to mi tez wyslij ;-)

Pzd Travis

mail: T...@w...pl