  • Data: 2017-09-27 12:11:57
    Temat: Re: produkt oszczędnościowy dla małoletniego
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Konta, które są sensu stricte własnością dziecka <13 lat oferuje tylko PKO/inteligo
    (choć to pewnie też jakaś fikcja prawna) - ale tam sensownego % nie dostaniesz.
    > 25 września w wątku "Konta dla 500+ ?" opisywałem coś, co się nazywa lokata "db
    Plan 500+Premia" - odpowiadałoby Twoim wymaganiom (choć nie wiem, jak wysoki
    planujesz ten miesięczny regularny wpływ, tutaj sensownie jest do 500zł), a dostęp
    mogą mieć oboje rodzice, jeśli założycie sobie w db wspólne konto dbNet (bez
    debetówki darmowe - nie można założyć samej lokaty, wymagane jest również posiadanie
    konta).

    PKO BP
    dlaczego nie? na początek dają 2,5% (kapitalizacja tygodniowa) do kwoty
    2500 zł + SKO drugie 2500 zł

    konta są prowadzone za darmo, do tego konto rodzica (aby mieć nad tym
    kontrolę) też bez żadnych opłat

    --
    pozdrawiam
    RobertS