  • 1. Data: 2010-03-01 09:23:06
    Temat: procenty w dół, a durnie od marketingu
    Od: Pyrtek <u...@n...com>

    Gdyby czytali p.b.b, to zapowiedzieliby obniżki % od 3 marca i rzucili
    ochłap w postaci możliwości otwarcia paru limitowanych i nie-za-długich
    lokat z pośrednim % jeszcze przez dziś i jutro. Wszak OF ma 5.65 do
    jutra (alem się naklikał wniosków po 500zł, oj...) i przynajmniej
    zafundowaliby klientom rozterki i myślówy.

    --

    Tnx. Pzdr. Pyrtek.

  • 2. Data: 2010-03-01 15:18:45
    Temat: Re: procenty w dół, a durnie od marketingu
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pyrtek u...@n...com ...

> [...]
    > jutra (alem się naklikał wniosków po 500zł, oj...) i przynajmniej
    > zafundowaliby klientom rozterki i myślówy.

    z ciekawosci - dlaczego po 500zł?
    i "z ciekawosci" poraz rugi - dlaczego nie zleciłes klikania konsultantce
    na infolinii?

  • 3. Data: 2010-03-01 15:40:02
    Od: pyrtek <u...@n...com>

    Budzik pisze:

    > z ciekawosci - dlaczego po 500zł?
    Dla poprawy płynności przy nietraceniu odsetek. Jeśli będę nagle
    potrzebował 5499zł, to zerwę 11 lokat po 500, a nie jedną na 15k.
    Chyba, że Twoje pytanie jest "tendencyjne" ;) i czaisz się z czymś, o
    czym nie wiem.

    > i "z ciekawosci" poraz rugi - dlaczego nie zleciłes klikania konsultantce
    > na infolinii?

    Nie przyszło mi to do głowy. Nie lubię infolinii.

    --

    Tnx. Pzdr. Pyrtek

  • 4. Data: 2010-03-01 15:59:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik pyrtek u...@n...com ...

> [...]
    > potrzebował 5499zł, to zerwę 11 lokat po 500, a nie jedną na 15k.
    > Chyba, że Twoje pytanie jest "tendencyjne" ;) i czaisz się z czymś, o

    Dokladnie o to.
    Po prostu zastanawiam sie zawsze w takich przypadkach nad relacja koszty vs
    korzysci (czas, zagmatwanie itd)

    > Nie przyszło mi to do głowy. Nie lubię infolinii.

    :)

  • 5. Data: 2010-03-01 20:42:09
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    wiadomości news:Xns9D2EAB7B5A27budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1..
    .

    > Dokladnie o to.
    > Po prostu zastanawiam sie zawsze w takich przypadkach nad relacja koszty
    > vs
    > korzysci (czas, zagmatwanie itd)

    A może papieru na rozpałke potrzebuje?
    Nie wiem ile lokat załozył, ale jak się naklikał to i sie napali w piecu.

    --
    Irokez