    From: alter <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: problemy z kartami chipowymi MultiBanku
    Date: Fri, 11 Apr 2008 01:13:28 +0200

    Dnia Thu, 10 Apr 2008 16:01:21 +0200, Kamil 'czemu' Bista napisał(a):

    > Zapraszam na forum mBanku, tam został ten problem poruszony w wątku pt.
    > http://www.mbank.pl/forum/read.html?f=1&i=837050&t=8
    37007

    > Z punktu widzenia banku wszystko jest w porządku, to terminale mają
    > wadliwe oprogramowanie.

    Pieknie dziekuje za odpowiedz i link do tego forum! Niestety, z tego co
    mozna tam wyczytac karty Multi staly sie jak dla mnie dysfunkcjonalne,
    przynajmniej w przypadku uzytkowania zagranica. Szkoda.
    No nic, moze uda mi sie zdobyc gdzies jakas kredytowke przynajmniej na ten
    wyjazd.

    A swoja droga terminale z wadliwym oprogramowaniem, terminalami ale co z
    reszta transakcji, w ktorych nie ma "zielonego guzika"? To problemy opisane
    na forum mBanku w pierwszym poscie i kolejnych...
    Ech... poki nie bylo chipow to nigdy nie mialem problemow z kartami Multi
    (a jestem u nich od pierwszego miesiaca dzialalnosci! :) przy korzystaniu z
    nich zagranica. Problemy z akceptacja kart opisane na forum mBanku troche
    (no, moze nie troche a bardzo!) mnie przerazaja.

    Teraz troszke off topic... ;)
    Bys moze nie mam racji i byc moze jest tak jak piszesz, ze po stronie banku
    jest wszystko OK tyle ze... ta sytuacja mi przypomina sytuacje sprzed kilku
    lat w firmie, w ktorej przacuje. Informatyk, z powodu kilku atakow na nasz
    serwer, postanowil zwiekszyc bezpieczenstwo sieci. Poblokowal siec tak
    skutecznie jakimis firewallami (i innymi - nie wiem dokladnie, nie znam sie
    na tym), ze siec praktycznie przestala dzialac. I niby tez wszystko bylo
    zgodnie ze sztuka :)
    Tak czy siak i niezaleznie czyja to wina multi ma u mnie duzy minus, bo to
    w koncu ich karta nie idzie zaplacic.

    Pozdrawiam i dzieki raz jeszcze! Nawiasem mowiac swietne forum :)