  • 1. Data: 2003-04-23 19:14:50
    Temat: problem z przelewem do PKO
    Od: "jaru" <j...@n...bsd.black.pl>

    Numer konta zostal podany mi taki:

    YY 10202498 XXXXXXXXX IIo/Sosnowiec

    Przelewu nie moge wykonac z LG i nie moge wykonac z mBanku. Wypisuje mi, ze
    niepoprany numer rachunku. Jakies pomysly co do poprawnego numer konta? Bank
    odbiorcy to najprawdopodobniej PKOBP.

    Dzieki,

  • 2. Data: 2003-04-23 19:28:53
    Temat: Re: problem z przelewem do PKO
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "jaru" <j...@n...bsd.black.pl> wrote in message
> [...]
    ze
    > niepoprany numer rachunku. Jakies pomysly co do poprawnego numer konta?

    http://faq4pbb.netforia.pl/index.php?id=49&start=1

    Maciej

  • 3. Data: 2003-04-23 19:30:03
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl>

    Użytkownik "jaru" napisał w wiadomości news:b86omr$jnn$1@news.lublin.pl...
> [...]
    ze
    > niepoprany numer rachunku. Jakies pomysly co do poprawnego numer konta?

    odpowiedz znajdziesz na stronie mbanku

    http://www.mbank.com.pl/wiecej/pytania/main_list_faq
    _2113.html#3158

  • 4. Data: 2003-04-23 19:33:45
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Robert Kondraciuk" napisał w wiadomości

    > Użytkownik "jaru" napisał w wiadomości

> [...]

    czyli należy zrobić tak:

    10202498-YY10202498XXXXXXXXX

  • 5. Data: 2003-04-23 19:44:55