  • Data: 2008-02-17 20:02:51
    Temat: Re: problem z paypal
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> szukaj wiadomości tego autora

    witek napisał(a) w wiadomości: ...
    >to wyslij im to co chce i juz. w czym problem.
    >dowód maszs, niech ci kolega podrzuci skan albo ksero wyciągu,
    >rachunek żony za telefon albo cokolwiek innego, im chodzi o adres z tego
    >rachunku. zrób to co chcą.

    Ja zrozumiałem to tak: Marek założył konto, otrzymal wpłatę od
    kolegi (kartą, bo zdaje się, że z banku w polskim PP jeszcze się nie da).
    Czyli Marek ma konto z jakimś saldem. Czyli mógł zapłacić z pieniędzy
    które ma na PP, a nie z karty (której zresztą nie ma).
    Tak więc nie płaci kartą kolegi. To czego PayPal chce?

    Gdy ktoś otrzyma na PP zapłatę np. sprzedał coś na eBay to potem
    przy zapłacie - o ile saldo wystarczy - płatność leci z salda.
    No chyba, że źle oszacowano i wpłata kartą była za niska - saldo nie
    wystarczyło?

    Arek