  • 1. Data: 2002-07-08 13:39:11
    Temat: problem z kredytem gotowkowym
    Od: "Przemek" <s...@p...gliwice.pl>

    Witam

    Robilem ostatnio rozeznanie w roznych bankach w celu zdobycia kredytu
    gotowkowego.
    W kazdym banku warunkiem otrzymania kredytu bylo posiadanie uregulowanego
    stosunku do sluzby wojskowej, niestety na dzien dzisiejeszy nie moge tego
    udokumentowac ksiazeczka wojskowa z odpowiednim wpisem.

    Mam wiec pytanie czy ktos z szanownych grupowiczow spotkal sie z jakims
    bankiem ktoremu wystarczy Tylko moje oswiadczenie ze posiadam uregulowany
    stosunek do sluzby wojskowej?

    Przemek.

  • 2. Data: 2002-07-09 13:45:51
    Temat: Re: problem z kredytem gotowkowym
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Jul 08, 2002 at 03:39:11PM +0200, Przemek wrote:

> [...]
    >
    > Mam wiec pytanie czy ktos z szanownych grupowiczow spotkal sie z jakims
    > bankiem ktoremu wystarczy Tylko moje oswiadczenie ze posiadam uregulowany

    A spojrz na to z drugiej strony - jaka maja gwarancje ze masz, skoro
    nie mozesz im pokazac ksiazeczki wojskowej?

    --

    Wojtek, jeniec w przypadku wojny. ;-)