    From: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: prawo bankowe a data przelewu
    Date: Thu, 11 Apr 2002 10:39:31 +0200

    > Coz, przelew prawdopodobnie poszedl SYBIRem.

    > I nic dziwnego.

    I jakie wnioski przed...ca może wyciągnąć ?
    1.Jak masz konto w pkobp i kartę w citi, to termin spłaty skraca się o tydzień
    ;-))
    2. Ja osobiście napisałbym pismo do citi, żeby mi anulowali opłatę, potem
    poczekałbym na odpowiedź w której pewnie kazaliby Ci dostarczyć wspomniane
    potwierdzenie przelewu. Nastepnym krokiem byłoby wysłanie pisma i dołączenie
    dokumentacji dotychczas wysłanej w raz z odpowiedzią z citi (oczywiscie
    dołączyłbym odpowiednie potwierdzenie z pkobp, że przelew wykonałem) w którym to
    pismie rezygnowałbym z usług citi i tej karty.
    3. Wyrobiłbym sobie kk innego banku.
    Całość kosztowałaby mnie 49+11=60zł (bo nie wierzę, żeby sobie odpuścili) i
    wiele zadowolenia ;-))) z uwolnienia się od citi.
    Oczywiście istnieje też mozliwość rezygnacji z pkobp w punkcie drugim-wychodzi
    to taniej, ale ponieważ piszę za siebie, to ja zrobiłbym tak jak wcześniej
    napisałem.
    Grzegorz