  • 1. Data: 2002-02-27 10:21:13
    Temat: pozyczka hipoteczna - wycena nieruchomosci
    Od: "Krzymas" <k...@k...net.pl>

    Wiatam,

    Mam zamiar starac sie o pozyczke hipoteczna. Jednym z warunkow ktore stawia
    bank jest dokonanie wyceny nieruchomosci. Orientuje sie ktos jakiego rzedu
    oplaty bank moze rzadac za taka usluge ?

    pzdr Krzymas

  • 2. Data: 2002-02-27 10:33:15
    Temat: Re: pozyczka hipoteczna - wycena nieruchomosci
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Krzymas <k...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a5ic09$ji7$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > bank jest dokonanie wyceny nieruchomosci. Orientuje sie ktos jakiego rzedu
    > oplaty bank moze rzadac za taka usluge ?

    Nie bank, a rzeczoznawca.
    Popros z banku o liste uprawnionych rzeczoznawcow i zacznij dzwonic.

    Karol

  • 3. Data: 2002-02-27 10:53:01
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Karol" <a...@b...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > stawia
    >
    > Nie bank, a rzeczoznawca.
    > Popros z banku o liste uprawnionych rzeczoznawcow i zacznij dzwonic.

    Niektóre banki opierają się na wycenach wewnętrznych.
    Koszt - spotkałem się z kwotą 600 zł za mieszkanie w W-wie przez
    rzeczoznawcę.

    Pozdrawiam
    -As-

  • 4. Data: 2002-02-27 12:20:39
    Od: "vernon" <d...@g...com.pl>

    Potwierdzam 600 -700 PLN

  • 5. Data: 2002-02-27 12:44:18
    Od: "Marcin" <o...@o...it.pl>

    Za działki rzeczoznawcy biorą ok 700 - 1.000 zł

    Marcin ( Wa-wa )

  • 6. Data: 2002-02-27 22:40:19
    Od: "calcium300mg" <c...@p...onet.pl>

    "Krzymas" <k...@k...net.pl> wrote in message
> [...]
    > bank jest dokonanie wyceny nieruchomosci. Orientuje sie ktos jakiego rzedu
    > oplaty bank moze rzadac za taka usluge ?

    Prowizja banku = prowizja rzeczoznawcy + marża banku za usługę ;)
    Zawsze wyjdzie taniej zlecenie tej usługi samemu.

  • 7. Data: 2002-02-28 15:00:12
    Od: "Jacek Q." <j...@p...onet.pl>

    > stawia
    >
    > Prowizja banku = prowizja rzeczoznawcy + marża banku za usługę ;)
    > Zawsze wyjdzie taniej zlecenie tej usługi samemu.

    Ale nie zawsze bank się na to zgadza :-(

    Jacek Kurowski