  • 1. Data: 2005-06-30 09:47:26
    Temat: pożyczka hipoteczna bez zdolności kredytowej
    Od: "slawek" <s...@i...pl>

    Czy ktoś podpowie mi gdzie można dostać pożyczkę hipoteczną na rozsądnych
    warunkach po zastaw nieruchomości ( pożyczka 150000 pod zastaw 380000) bez
    posiadania zdolności kredytowej.

  • 2. Data: 2005-06-30 10:03:40
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    slawek wrote:
    > Czy ktoś podpowie mi gdzie można dostać pożyczkę hipoteczną na
    > rozsądnych warunkach po zastaw nieruchomości ( pożyczka 150000 pod
    > zastaw 380000) bez posiadania zdolności kredytowej.

    Nie da rady. Z czegoś musisz przecież tę pożyczkę spłacać.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 3. Data: 2005-06-30 11:26:00
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Thu, 30 Jun 2005 12:03:40 +0200, Glenn napisał(a):

    > Nie da rady. Z czegoś musisz przecież tę pożyczkę spłacać.

    brak zdolnosci kredytowej nie oznacza, ze nie ma sie pienedzy na splate,
    ale tylko to, ze bankowe procedury nie potrafia wykazac mozliwosci splaty.
    A jak pod zastaw sie bierze, to bank nie ryzykuje znowu tak wiele

    --
    Michal Dabrowski
    d...@S...pl

  • 4. Data: 2005-06-30 11:26:04
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Michał Dąbrowski wrote:

> [...]
    > splate, ale tylko to, ze bankowe procedury nie potrafia wykazac
    > mozliwosci splaty. A jak pod zastaw sie bierze, to bank nie ryzykuje

    Sugerujesz, że bank ma się bawić w handel nieruchomościami? Chyba żartujesz.
    I chyba jest to normalne, że jak chcesz pożyczyć pieniądze, to oprócz
    zabezpieczenia (w tym wypadku nieruchomość) musisz mieć udokumentowane
    źródło dochodów.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 5. Data: 2005-06-30 11:51:39
    Od: s...@i...pl

    Nie rozumiem za bardzo tego dlaczego banki udzielają kredytów hipotecznych na
    procedurę uproszczoną ( na oświadczenia o zdolności kredytowej ) , a pożyczki
    już nie.A banki skoro chcą zarabiać to muszą być przygotowane na przejęcie
    nieruchomości . I tak nieruchomośc jest głównym zabezpieczeniem . Jak się chce
    zarabiać to trzeba ponosić tez ryzyko , a nie tylko w białych rękawiczkach
    pobierac lichwiarskie prowizje i odsetki.

  • 6. Data: 2005-06-30 12:01:12
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Użytkownik wrote:
    > Nie rozumiem za bardzo tego dlaczego banki udzielają kredytów
    > hipotecznych na procedurę uproszczoną ( na oświadczenia o zdolności
    > kredytowej ) , a pożyczki już nie.

    A które to banki udzielają kredytów hipotecznych na podstawie "
    oświadczenia" ;-))) ? Żartujesz prawda?

    >A banki skoro chcą zarabiać to
    > muszą być przygotowane na przejęcie nieruchomości . I tak
    > nieruchomośc jest głównym zabezpieczeniem .

    Bank nie jest agencją nieruchomości ani lombardem. A nieruchomość jest tylko
    zabezpieczeniem kredytu/pożyczki.

    >Jak się chce zarabiać to
    > trzeba ponosić tez ryzyko , a nie tylko w białych rękawiczkach
    > pobierac lichwiarskie prowizje i odsetki.

    Ktoś Cię zmusza do korzystania z ich usług ? Uważasz, że jest za drogo -
    szukasz innej oferty. Taka sama zasada jak przy zakupach w sklepie
    spożywczym :-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 7. Data: 2005-06-30 12:14:47
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Glenn" <g...@b...pl> writes:

> [...]
    > I chyba jest to normalne, że jak chcesz pożyczyć pieniądze, to oprócz
    > zabezpieczenia (w tym wypadku nieruchomość) musisz mieć udokumentowane

    Lombardy chyba nie wymagaja dokumentowania zrodel dochodow?

    Ale czy mozna zastawic w lombardzie nieruchomość, to nie wiem.

    MJ

  • 8. Data: 2005-06-30 12:19:50
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Michal Jankowski wrote:

    > Lombardy chyba nie wymagaja dokumentowania zrodel dochodow?

    No i co w związku z tym? Sugerujesz, że bank jest lombardem?

    przyszłość/ Woody Allen

  • 9. Data: 2005-06-30 12:34:56
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Glenn" <g...@b...pl> writes:

    > No i co w związku z tym? Sugerujesz, że bank jest lombardem?

    Czlowiek sie nie pyta o banki, tylko gdzie dostanie pozyczke bez
    dokumentowania dochodow. No wiec mowie, ze w lombardzie. Tylko nie
    wiem, czy akurat pod zastaw nieruchomosci...

    MJ

  • 10. Data: 2005-06-30 12:36:06
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    Nastał nam piękny 30 czerwiec 2005 roku,
    kiedy to Glenn posłał(a) w świat wiadomość

    > I chyba jest to normalne, że jak chcesz pożyczyć pieniądze, to oprócz
    > zabezpieczenia (w tym wypadku nieruchomość) musisz mieć udokumentowane
    > źródło dochodów.

    Nie dotyczy lekarzy, prawników itd.

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,