    From: "Wodna\(x\)12" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: potwierdzenie splaty cd :-((
    Date: Mon, 5 Aug 2002 21:03:13 +0200

    Witam
    "Kamil Jońca" i "Piotr Orzechowski" skomentowali moją wypowiedź:

    > Bo przecież klient nie powinien wiedzieć, co też bank na niego wpisał,
    > bo jeszcze przypadkiem zrobi z tego użytek.

    Niestety jest źle, gdyż mimo próśb o wyjaśnienie sprawy jest
    dalej nie załatwiona. Panie z BŚ ING O/Ustroń twierdzą
    że to ma załatwić BGK, który z kolei ma kilkumiesięczne
    opóźnienia w aktualizacji dokumentacji ?!. Podobno nie
    byłem zgłoszony do BIK z tą pożyczką. Mój "macierzysty"
    bank PKO BP pokazał mi informację że jednak figuruję w
    tym rejestrze BIK.

    W tym stanie rzeczy proszę Was o następującą pomoc,
    rady i informacje.

    Adres instytucji do której mam napisać by to wszystko
    wyprostowała. Czytałem tutaj o Arbitrze Bankowym.
    Proszę podajcie jego adres. Niestety jestem modemiarzem
    i w dodatku wyjeżdżam znowu na kilka dni stąd nie mam
    za bardzo czasu i sił na wyszukiwanie tych danych.

    Nie chcę dochodzić materialnego zadośćuczynienia
    moich szkód "moralnych" i finansowych bo to trudne do
    udowodnienia a i koszty mogą być wyższe od ewentualnego
    wyrównania. Jednak we wniosku z radością napiszę by
    odpowiedzialne za te błędy banki wpłaciły odpowiednią kwotę
    na jakiś zacny, społeczny cel. Może w ten sposób hasło
    klient jest najważniejszy będzie na równi traktowane z hasłem
    zysk ponad wszystko.

    Chcę by sprawę załatwiono szybko i skutecznie.
    Prawdopodobnie wielu klientów banków ma podobne problemy,
    stąd ten sygnał może udoskonalić procedury w bankach.
    Z drugiej strony nie chcę wyjść na pieniacza.

    Co o tym sądzicie.

    Pozdrawiam
    Wodnik
    PS. Może jakiś wzór pisma do Arbitra ?