    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: poradzcie jak to splacic ?
    Date: Fri, 26 Mar 2004 22:52:55 +0100

    "krab" <_...@k...pl> writes:

    > bph - kk - patrze na wyciag w necie i widze
    > Zadłużenie na dzień dzisiejszy: xx1.2799999999997
    > nie wiem jak mi to wyliczyli - ALE - jak mam to splacic ?
    > z gory zaznaczam, ze wszelkie nadplaty sa wykluczone ! :-) nie nadplace
    > bankowi 0,0000000000003 zl nadplaty ! o nie !
    > bph przechodzi na rozliczenie z dokladnoscia do ultramikro grosza ? :-) no i
    > pozostaje pytanie - czy jesli zaplace o 0,0099999999997 zl za malo - to
    > wlepia mi 50 zl kary za brak splaty kwoty zadluzenia tak jak to robia w
    > lukasie ?

    Nie, dlaczego? Czyzbys musial splacic calosc zadluzenia? Nie ma kwoty
    minimalnej i/lub limitu zadluzenia po splacie?

    > sami widzicie - ze sprawa robi sie powazna :-)

    Nie ma w tym nic nowego. Banki musza dosc dokladnie liczyc odsetki,
    by np. miesieczne, roczne itp. oprocentowanie wychodzilo poprawnie
    co do grosza. Obawiam sie jednak ze to nie efekt dokladnego liczenia,
    a implementacji "numerkow" programu, ktory nie zaokragla prawidlowo
    liczb.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH