  • 71. Data: 2003-08-20 17:09:52
    Temat: Re: poniżej 50zł kartą nie przyjmujemy ...
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Radosław Popławski <r...@a...net.pl> wrote:

    > To idź kup samochód kartą :). Przykład skrajny, ale przykład.

    W czym problem?

    --
    ___________ (R)

  • 72. Data: 2003-08-20 19:48:38
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 20 Aug 2003 17:09:52 +0000 (UTC), w <bi0a10$fgj$2@atlantis.news.tpi.pl>,
    Adam Płaszczyca <_...@i...pl> napisał(-a):

    > W czym problem?

    Pójdziesz to się przekonasz.

  • 73. Data: 2003-08-20 19:50:01
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 20 Aug 2003 18:29:56 +0200, w <8...@d...pingwin.waw.pl>,
    w...@p...waw.pl (Wojtek Pięcek) napisał(-a):

    > Ze wzajemnością.

    O to to. I to powinno wystarczyć zamiast uregulowań.

    > Nie, chcę aby nie narzekał że za POSa musi płacić i się mu to nie opłaca.
    > Jest różnica?

    Dlaczego? Skoro lubi narzekać, to niech narzeka. Jego prawo do narzekania, moje
    do olania takiego sklepu.

  • 74. Data: 2003-08-20 19:51:17
    Temat: Re: poniżej 50zł kart? nie przyjmujemy ...
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 20 Aug 2003 18:30:53 +0200, w <8...@d...pingwin.waw.pl>,
    w...@p...waw.pl (Wojtek Pięcek) napisał(-a):

    > Niech _odda_ posa. <cytata> Prościej już nie mogę </>

    To nie nasz sprawa czy ma oddać posa czy nie.
    On chce obsługiwac klientów z kartami. Ale tylko tych poważnych =d.

    > I niech nie narzeka.

    Ma prawo.

  • 75. Data: 2003-08-20 19:51:56
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 20 Aug 2003 18:33:10 +0200, w <8...@d...pingwin.waw.pl>,
    w...@p...waw.pl (Wojtek Pięcek) napisał(-a):

    > Ale ten pos to jeden wielki problem, niech go odda.

    POS nie problem, problem to klienci.

  • 76. Data: 2003-08-20 19:58:12
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 20 Aug 2003 18:32:08 +0200, w <8...@d...pingwin.waw.pl>,

    > Ależ niech wydadzą swoje karty i niech powołają swoje centra
    > rozliczeniowe.

    Po co osiedlowy sklepik ma powoływać centra i wydawać karty.

    > Czy ja im bronię?

    Nie, Ty im tylko zabraniasz olewania "drobnicy" :).

    > To nie jest kwestia ustawodawcy, to jest _umowa_. Nie chcesz, nie bierz
    > posa.
    > Rozumiesz?

    Jego umowa zabrania mu zawierania innych umów o dobrowolnej treści.
    Na szczęście żyjemy w socjaliźmie, więc w sumie sklep musi obsługiwać
    "drobnicę". Na szczęścia zdarzają się chlubne wyjątki :).

  • 77. Data: 2003-08-20 20:16:36
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Pięcek)

    Wed, 20 Aug 2003 21:51:56 +0200, Radosław Popławski pisze:

    > POS nie problem, problem to klienci.

    Wreszcie ustaliliśmy że największym problemem sklepów są klienci.

    Brawo za logikę.

    --
    Wojtek

    Fingerprint: B0EA 20D7 20B6 24E7 DFFE 0D92 710B EC75 46F2 0982
    PGP Public Key available at http://www.keyserver.com
    or as http://www.pingwin.waw.pl/~woju/public_key.pgp

  • 78. Data: 2003-08-20 20:17:13
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Radosław Popławski wrote:

    > POS nie problem, problem to klienci.

    ROTFL - kierowniczka Społem za czasów prl, by się tego zdania nie
    powstydziła :-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 79. Data: 2003-08-20 20:23:32
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > ROTFL - kierowniczka Społem za czasów prl, by się tego zdania nie
    > powstydziła :-)))

    "do Torunia (*) będę jeździł" :-))

    Pozdrawiam,
    Karol

    (*) AFAIR

  • 80. Data: 2003-08-20 20:27:54
    Od: Laik <e...@m...pl.invalid>

    Hello Glenn
    w wiadomości <bi0l3k$fc7$1@inews.gazeta.pl> z Wed, 20 Aug 2003 22:17:13
    +0200 przeczytałem:

    > ROTFL - kierowniczka Społem za czasów prl, by się tego zdania nie
    > powstydziła :-)))

    oraz Anioł, gospodarz domu Alternatywy 4.
    --
    Pozdrawiam, Laik.
    W zimie nalezy dokarmiac lesne zwierzeta, aby byly smaczne na wiosne.