    From: "Figaro" <f...@s...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: pomyłka banku, nadmiar pieniędzy na koncie
    Date: Thu, 5 Dec 2002 20:43:23 +0100

    Nie daj się nabrać na te wypowiedzi do twojego postu. Pieniadze które
    nienależnie trafiają na twoje konto nie są twoje. Na pewno przelew jest
    opisany - od kogo, za co i dla kogo. Błąd wystąpił tylko w numerze rachunku.
    Analogicznie, jeśli znajdziesz na ulicy portfel z dokumentami (imiennymi) i
    gotówką , to czy jest twój, czy też nadal należy do właściciela ? Z
    pewnością ktoś z banku niedługo sie z tobą skontaktuje. Jeżeli odmówisz
    oddania pieniędzy, skieruja sprawę do Sądu cywilnego, którą napewno wygrają,
    a ty dodatkowo opłacisz koszty procesu.
    Ludzie, co się podziało ze zwykłą ludzką uczciwością ????