  • 1. Data: 2003-01-18 20:13:45
    Temat: ^^^^^^^pomoc dla ciezko popazonej OLI - bylo w TV
    Od: h...@2...pl

    Witam
    Dzis tj. 19.01.2003 w dziennikach telewizyjnych podano wiadomosc o ciezko
    popazonej OLI z kieleckiego Domu Dziecka. Ola ulegla jakiemus wypadkowi a jej
    rodzice po wypadku przestali sie nia interesowac (powinni takich do
    kamieniolomu wysylac). Ola wymaga specjalistycznego leczenia za granica.
    Ulzyjmy jej cierpieniu! NIe chodzi o to aby wplacac jakies bajonskie sumy. Sila
    Nas w ilosci, duzo osob wplaci po symbolicznej sumie i Ola bedzie nam do konca
    zycia wdzieczna w swym malym SERDUSZKU. Nr konta byl pokazany zbyt krotko i nie
    kazdy kto chcial mogl go zanotowac, ja mam telewizor cyfrowy i
    dzieki "stopklatce" zanotowalem go i dziele sie nim z WAmi. Ja juz podarowalem.

    NR konta pokazanego w TV:

    10601305-330000058858
    BPH S.A. o/Kielce
    dopisek: "DLA OLI"

    Bartlomiej Ożóg

    P.S. Aby uwaiarygodnic tego posta prosze Innych o potwierdzenie tyh informacji.

  • 2. Data: 2003-01-18 20:54:18
    Temat: Re: ^^^^^^^pomoc dla ciezko popazonej OLI - bylo w TV
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik <h...@2...pl> napisał w wiadomości

    > P.S. Aby uwaiarygodnic tego posta prosze Innych o potwierdzenie tyh
    informacji.

    A szczegoly na

    http://wiadomosci.tvp.pl/wiadomosci/1,2003011833136.
    strona

    BTW - osoby przygotowujace reportaz podaly by chociaz poprawna nazwe banku
    :-/

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2003-01-18 21:24:06
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "JaKi"
> [...]
    strona

    > BTW - osoby przygotowujace reportaz podaly by chociaz poprawna nazwe banku

    na przelewie powinna byc tez nazwa beneficjenta a nie tylko tytuł przelewu
    wpisalem "dom dziecka"
    *** blad ***

  • 4. Data: 2003-01-18 22:55:00
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > na przelewie powinna byc tez nazwa beneficjenta a nie tylko tytuł przelewu
    > wpisalem "dom dziecka"

    wlasnie chcialem zrobic przelew i natknalem sie na ten problem!
    chyba pojda za Twoim przykladem i tak samo wpisze

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 5. Data: 2003-01-18 23:11:15
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Wilczek"

    > wlasnie chcialem zrobic przelew i natknalem sie na ten problem!
    > chyba pojda za Twoim przykladem i tak samo wpisze

    tak bylo w reportazu
    a jak sie ma sezama i siedzi przy kompie to wstyd nie przekazac kilku zl
    *** blad ***