    Date: Fri, 17 Dec 2021 22:06:29 +0100
    Subject: Re: polski ład a kredyty?
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Robert_DF <k...@r...pl>

    W dniu 17.12.2021 o 21:41, Zdzichu500 pisze:

    > A to nie jest tak, że dotychczas była to mało popularna metoda rozliczeń
    > i mało dochodowych klientów (pewnie z wyjątkami). A jak teraz będzie
    > wysyp klientów na ryczałcie i to tych z większymi klientami to banki się
    > pewnie dostosują?
    >
    > Pozdrawiam,
    > Zdzichu

    ryczałtowców było niewielu i albo jakieś sklepy internetowe, wynajem
    mieszkań albo np. działy specjalne produkcji rolnej (miałem klienta z
    PKP, który uprawiał pieczarki)

    teraz ma być ich znacznie więcej, ale banki zamiast luzować politykę
    kredytową albo jej nie zmieniają (obserwują?) albo wręcz pogarszają...

    problem polega na tym, ze wielu myśli ze jak zapłaci mniej podatków
    (więcej zostanie w kieszeni) to bank ich lepiej potraktuje i niestety
    potrafią się gorzko rozczarować jak idą do banku i z 10kzł przychodu
    wyliczają im dochód netto np. 1500 zł (skrajny przypadek)

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje