  • 11. Data: 2011-03-10 21:11:00
    Temat: Re: poliso-lokata zamiast lokaty 1-dniowej?
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 10.03.2011 22:00, witrak() wrote:

    > Spadaj! Zapewniam że, za głąbów i nieuków się nie wypowiadałem.

    Oczywiście, że nie. Uzurpowałeś sobie prawo wypowiedzi za wszystkich
    czytelników pbb, w tym takich jak Ty sam, niepotrafiących w bezpieczny
    sposób skorzystać ze skróconego linku.

  • 12. Data: 2011-03-10 21:15:12
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    XYZ <j...@m...bin> writes:

    [...]

> [...]
    [...]

    > czytelników pbb, w tym takich jak Ty sam, niepotrafiących w bezpieczny
    > sposób skorzystać ze skróconego linku.

    A w jaki sposób skorzystać bezpiecznie z takiego linku?
    KJ

    EMACS = Eight Megabytes And Constantly Swapping

  • 13. Data: 2011-03-10 21:43:01
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 10.03.2011 22:15, Kamil Jońca wrote:
    > XYZ<j...@m...bin> writes:
    >
    > [...]
    > [...]
    >
    > A w jaki sposób skorzystać bezpiecznie z takiego linku?
    Skorzystać z jednego z serwisów do rozpoznawania skróconych linków lub
    zainstalować sobie dodatek do przeglądarki.

  • 15. Data: 2011-03-10 21:50:13
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    XYZ <j...@m...bin> writes:

    > Skorzystać z jednego z serwisów do rozpoznawania skróconych linków lub
    > zainstalować sobie dodatek do przeglądarki.

    Czyli każdy potencjalny czytelnik pbb powinien "Skorzystać z jednego z
    serwisów do rozpoznawania skróconych linków lub zainstalować sobie
    dodatek do przeglądarki." bo jednemu leniowi z drugim nie chciało się
    porządnie napisać postu? Dziękuję, postoję.
    KJ

    GNU is Not Unix

  • 14. Data: 2011-03-10 21:50:13
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    XYZ wrote:

    > Skorzystać z jednego z serwisów do rozpoznawania skróconych linków
    > lub zainstalować sobie dodatek do przeglądarki.

    Ewentualnie można jeszcze zadzwonić do któregoś ze znajomych i
    zapytać, czy coś złapał ;-)))

    witrak()

  • 16. Data: 2011-03-10 21:54:05
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2011-03-10 22:43, XYZ pisze:

    > Skorzystać z jednego z serwisów do rozpoznawania skróconych linków lub
    > zainstalować sobie dodatek do przeglądarki.

    A po co przekształcać wiarygodny link na jakieś dziwadło. Mało kto chce
    w takie dziwadło zmodyfikowane wejść, bo to może być wirus.

    --
    animka

  • 17. Data: 2011-03-10 22:00:55
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > dodatek do przeglądarki." bo jednemu leniowi z drugim nie chciało się
    > porządnie napisać postu? Dziękuję, postoję.

    bosze, ale mi zdemolowaliście wątek...;-/
    czy jeszcze ktoś pamięta jaki był temat?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 18. Data: 2011-03-10 22:07:14
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    RobertS <b...@x...pl> writes:

    > bosze, ale mi zdemolowaliście wątek...;-/
    > czy jeszcze ktoś pamięta jaki był temat?
    Nooo:
    --8<---------------cut here---------------start------------->8---
    Subject: Re: poliso-lokata zamiast lokaty 1-dniowej?
    --8<---------------cut here---------------end--------------->8---
    :P
    KJ (z głupawką)
    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 19. Data: 2011-03-10 22:20:34
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (10.03.2011 22:54), Animka wrote:

    > A po co przekształcać wiarygodny link na jakieś dziwadło. Mało kto chce
    > w takie dziwadło zmodyfikowane wejść, bo to może być wirus.

    A czy zamiast prowadzić takie głupie dyskusje, nie lepiej używać
    oprogramowanie za pomocą którego jest niemożliwe (lub znacznie trudniej)
    złapać wirusa?

    p. m.

  • 20. Data: 2011-03-11 05:09:12
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    mvoicem <m...@g...com> writes:

    [...]
    > A czy zamiast prowadzić takie głupie dyskusje, nie lepiej używać
    > oprogramowanie za pomocą którego jest niemożliwe (lub znacznie trudniej)
    > złapać wirusa?

    A jak się zabezpieczysz, gdy jakiś dowcipniś podeśle Ci w takim skrócie
    jakiegoś pornola, a Ty niekoniecznie chcesz odpowiadać na pytanie
    dziecka, "Tatusiu, a co ci ludzie tu robią?"

    KJ

    KRETYNIZM - ułomność predysponująca często do wampiryzmu
    (J.Collin de Plancy "Słownik wiedzy tajemnej")