  • 1. Data: 2006-06-23 07:01:43
    Temat: polcard oplaty za akceptownie platnosci karta- pytanie?
    Od: "maciej j." <m...@p...onet.pl>

    Witam.
    sluchajcie czy wie ktos jaka prowizje pobiera polacard albo inna podobna
    firma za obsluge platnosci kartami. mam sklep i zastanawiam sie czy nie
    zaistalowac termianlu ale nie wiem czy to mi sie by oplacalo. na stronce
    polacrdu nie ma zadnego cenika ale moze ktos cos wie.
    pozdrwiam
    Maciej

  • 2. Data: 2006-06-23 18:14:31
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "maciej j." <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zaistalowac termianlu ale nie wiem czy to mi sie by oplacalo. na stronce
    > polacrdu nie ma zadnego cenika ale moze ktos cos wie.

    Zależy od obrotu, branży itp. Rząd wielkości 2-3%.

  • 3. Data: 2006-06-23 19:44:06
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "maciej j." wrote

    > sluchajcie czy wie ktos jaka prowizje pobiera polacard albo inna podobna
    > firma za obsluge platnosci kartami. mam sklep i zastanawiam sie czy nie
    > zaistalowac termianlu ale nie wiem czy to mi sie by oplacalo. [...]

    może tutaj coś się wyjaśni ;)
    http://www.eservice.com.pl/firma/index_html1/index_k
    lient

    Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 4. Data: 2006-06-23 21:41:34
    Od: Dawid Kulbicki <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl>

    maciej j. napisał(a):
> [...]
    > zaistalowac termianlu ale nie wiem czy to mi sie by oplacalo. na stronce
    > polacrdu nie ma zadnego cenika ale moze ktos cos wie.

    Dzierżawa terminalu to zazwyczaj około 50 zł netto/miesiąc. Spokojnie
    możesz wynegocjować prowizję na poziomie 2%.
    Najlepiej poprosić o ofertę kilku agentów rozliczeniowych i porównać.
    Czasami możesz liczyć na zarobek związany z innymi usługami dodanymi,
    np. doładowania telefonów prepaid.

    --
    Dawid