  • 1. Data: 2006-06-22 19:45:10
    Temat: CitiBank - warto zakladac konto?
    Od: Johnny <m...@g...pl>

    Witam

    Wlasnie, czy posiadacie tam rachunki? I nie chodzi mi o KK tylko zwykly
    ROR.

    pzdr
    Johnny

  • 2. Data: 2006-06-22 20:52:53
    Temat: Re: CitiBank - warto zakladac konto?
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    > Wlasnie, czy posiadacie tam rachunki? I nie chodzi mi o KK tylko zwykly
    > ROR.

    Moim zdaniem sa tansze i lepsze.
    A dlaczego akurat to chcesz wybrac?

  • 3. Data: 2006-06-23 07:26:35
    Od: Pies Pankracy <p...@b...pl>

    Johnny napisał(a):

    > Wlasnie, czy posiadacie tam rachunki? I nie chodzi mi o KK tylko zwykly
    > ROR.

    Ja, trzy miesiące temu zrezygnowałem z Citikont-a. Powód 11 zł nie
    wiadomo za co (kanał internetowy prosty i bardzo niebezpieczny,
    przymusowa opłata za Citiphone - z której nie można zrezygnować,
    oddziały od 10 do 18 - czyli tak jak mi nie pasuje).

    Generalnie nie mogę jakoś narzekać, ale za 11 zł/miesiąc oczekiwałbym
    dużo więcej. Przeniosłem się do mBanku (konto podstawowe) oraz do Lukasa
    (e-Konto - konto dodatkowe, do przelewów z "opieczętowanymi"
    potwierdzeniami oraz darmowych wpłat gotówki na konto).

    Również pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-06-25 15:28:32
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

> [...]
    > przymusowa opłata za Citiphone - z której nie można zrezygnować,
    > oddziały od 10 do 18 - czyli tak jak mi nie pasuje).

    W miedzyczasie poprawili bezpieczenstwo bankowosci intrnetowej
    wprowadzjac kody SMSowe.