  • 21. Data: 2005-03-12 19:34:31
    Temat: Re: podwyzszenie limitu na KK
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Po 1,5 roku jej używania
    > zaproponowali zwiększenie limitu do 7500zł. Nadal nie mam u nich
    > konta, nie mają żadnych nowych zaświadczeń o zatrudnieniu itp. Na mój
    > gust są więc dość "liberalni".

    Czy czyta to ktoś z BZWBK? ;))

    --
    Maciek.
    GG9304589

  • 22. Data: 2005-03-12 19:36:35
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    MarekM <m...@w...interia.i-to.pl> writes:

    > nich żadnego konta, więc złożyłem zaświadczenie o dochodach. Dostałem
    > kartę z limitem 2500 zł (nie wiem, skąd te dodatkowe 500zł - może taki
    > mieli wówczas limit minimalny?). Po 1,5 roku jej używania
    > zaproponowali zwiększenie limitu do 7500zł. Nadal nie mam u nich
    > konta, nie mają żadnych nowych zaświadczeń o zatrudnieniu itp. Na mój

    Kurde, ile wy macie, nie wiem czego, zarobków, obrotów, pleców, że wam
    takie kredyty dają? 8-)

    MJ

  • 23. Data: 2005-03-12 20:05:30
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    swoje:

    > Oczywiście wszystko jest kwestią gustu. RF jest zdecydowanie droższy, zatem
    > ryzyko może wziąć na siebie większe. Może dlatego. A może bankowi wydało się
    > dziwne, że ktoś chce limit 5000 na KK.

    Nie zrozumiałeś. 5000 to oni chcieli mi dać.

    --
    **** ****
    **** If you're so smart, why Microsoft Outlook Express ****

  • 24. Data: 2005-03-12 20:08:15
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    przemyślenia swoje:

    > Kurde, ile wy macie, nie wiem czego, zarobków, obrotów, pleców, że wam
    > takie kredyty dają? 8-)

    Idzie wyżyć.

    --
    **** ****

    **** yayco (yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com) ****

  • 25. Data: 2005-03-12 20:12:08
    Od: "Darek" <s...@p...onet.pl>

    > Kurde, ile wy macie, nie wiem czego, zarobków, obrotów, pleców, że wam
    > takie kredyty dają? 8-)

    No tak czasami to trudno zrozumieć postępowanie banków, ja kiedys w BPH
    chciałem sobie podwyższyć dopuszczalny debet z -1000 zł na -2000 zł i się nie
    zgodzili (i chyba mieli rację bo moje dochody wtedy były tylko 920 zł/mc).
    A miesiąc po tym prawie mnie zmusili żebym wziął (za darmo) KK z limitem 3800 zł
    --
    Darek

  • 26. Data: 2005-03-12 20:15:57
    Od: "..." <...@k...tam.pl>

    > Po 1,5 roku jej używania zaproponowali
    > zwiększenie limitu do 7500zł. Nadal nie mam u nich konta, nie mają
    > żadnych nowych zaświadczeń o zatrudnieniu itp. Na mój gust są więc dość
    > "liberalni".

    mialem podobnie, z tym , ze po roku :)
    najzabawniejsze jest to , ze zrezygnowalem z odnowienia po 2 latach,
    nastepnie 3 miesiace pozniej korzystajac z promocji zwiazanej z oplata za
    karte 50% zlozylem wniosek znowu na karte, i przyznali limit, ale nie ten
    "wypracowany" tylko ten poczatkowy...jakbym nagle byl nowym klientem

  • 27. Data: 2005-03-12 21:14:16
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Sat, 12 Mar 2005 20:36:35 +0100, Michal Jankowski
    <m...@f...edu.pl> wrote:

    >Kurde, ile wy macie, nie wiem czego, zarobków, obrotów, pleców, że wam
    >takie kredyty dają? 8-)

    Jakie? Takie na 12500? Niewiele ;)

  • 28. Data: 2005-03-12 21:46:02
    Od: "CB" <v...@w...pf.pl>

> [...]
    > karte 50% zlozylem wniosek znowu na karte, i przyznali limit, ale nie ten
    > "wypracowany" tylko ten poczatkowy...jakbym nagle byl nowym klientem

    Wniosek jest rozpatrywany ponownie, tamten "przepada". Wiem coś o tym, bo
    zrobiłem podobnie jak Ty i zaproponowałem, aby skopiowali sobie jpg z
    fotokopią dowodu z poprzedniego wniosku, bo dowodu nie zmieniałem. Niestety
    nie dało się tak. Ale limit dostałem 3x większy niż poprzednio, aczkolwiek w
    obu przypadkach był taki, o jaki występowałem. Osobiście nie jestem
    zwolennikiem wysokich limitów, gdy się z nich nie korzysta. Dla niektórych
    to prestiż mieć 7500zł na karcie i miesięczny obrót na niej rzędu 1000zł,
    dla mnie to... głupota :-)

    pzdr

  • 29. Data: 2005-03-12 22:26:12
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    > Dla niektórych to prestiż mieć 7500zł na
    > karcie i miesięczny obrót na niej rzędu 1000zł, dla mnie to...
    > głupota :-)

    Ale kredyt w kartach BPH i Raifi ma tą zaletę, że można go potraktować
    jako debet - w BPH przelać z rachunku a w Raifim wybrać bez prowizji z
    bankomatu.
    Jest to rozwiązanie zdecysowanie tańsze od debet a ma taką sama
    funkcjonalność. Awaryjny dostęp do gotówki w potrzebie.

    Michall

  • 30. Data: 2005-03-12 22:33:23
    Od: "CB" <v...@w...pf.pl>

    > Jest to rozwiązanie zdecysowanie tańsze od debet a ma taką sama
    > funkcjonalność. Awaryjny dostęp do gotówki w potrzebie.

    No chyba jednak nie do końca. Oczywiście myślę tu o bezpieczeństwie -
    złodziejowi zdecydowanie trudniej się dobrać do debetu w koncie niż
    wykorzystać limit ze skradzionej KK. Zauważ też, iż KK nie stworzono do
    operacji gotówkowych, więc to jednak trochę jedna z kategorii "Polak
    potrafi".