  • 11. Data: 2002-01-10 08:45:02
    Temat: Re: podatek od zyskow w funduszach inwestycyjnych
    Od: ROBBO <r...@r...si.ec.pl>

    Daniellus <d...@i...pl> wrote:
    > czy ktos wie, czy podatek od zyskow w funduszu inwestycyjnym bedzie
    > naliczany
    > skoro wplaty dokonalem przed wejsciem w zycie ustawy
    > ale dokonalem np. dzis konwersji na inny fundusz zarzadzany przez to samo
    > TFI?
    > wedlug mnie liczy sie to, ze wplata jest dokonana na dany rejestr
    > uczestnika, a to czy tam manewruje pomiedzy funduszami czy nie , nie zmienia
    > stanu faktycznego rejestru i powinno byc zwolnione, jezeli wplata byla
    > dokonana przed koncem listopada

    Nie masz racji konwersja to tak naprawde sprzedaz i kupno a wiec obelkuja
    cie

    --
    Pawel "ROBBO" Kaminski email:r...@s...ec.pl tel+48605077548
    Muzeum Telefonów Komórkowych - http://www.mtk.prv.pl/

  • 12. Data: 2002-01-10 08:46:13
    Od: ROBBO <r...@r...si.ec.pl>

    Sark <w...@p...onet.pl> wrote:

    > Bedzie naliczany na 100%, bo
    > skonwertowaleś=umorzyłeś i kupiłeś nowe.
    > Jęzli już poprzestaniesz na tym to podatek naliczą
    > od zysku za okres od 1.03.2002 r
    > (tak że jak juz raz "zgrzeszyłeś przeciw
    > antybelce" to mozesz bezpodatkowo konwertowac do
    > 28.02.2002 r

    A nic z tego podatek zaplaci od roznicy miedzy dniem kupna a sprzedazy.
    jedynie przed 1 marca jesli umorzy jednostki to podatku nie zaplaci.

  • 13. Data: 2002-01-10 09:12:47
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ROBBO" <r...@r...si.ec.pl> napisał
    w wiadomości news:a1jkae$l4o$3@news.tpi.pl...

    > Nie masz racji konwersja to tak naprawde
    sprzedaz i kupno a wiec obelkuja
    > cie

    Zysk, przychód - jeżeli go wypracuje :-)

    Sark

  • 14. Data: 2002-01-10 09:15:22
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ROBBO" <r...@r...si.ec.pl> napisał
    w wiadomości news:a1jkcl$l4o$4@news.tpi.pl...

    naliczą

    > A nic z tego podatek zaplaci od roznicy miedzy
    dniem kupna a sprzedazy.
    > jedynie przed 1 marca jesli umorzy jednostki to
    podatku nie zaplaci.

    Tutaj sie nie zgodzę (choć przekonania do końca
    nie mam) - IMO w opisanej sytuacji podatek bedzie
    jednak naliczany wg zasady proporcjonalności: za
    okres do 28.02.02 nie, za okres do 01.03.02 tak.
    Podobnie powinnno byc w przypadku np. lokaty na
    6-m-cy założonej dzisiaj: za okres do 28.02.02
    nie, za okres do 01.03.02 tak.

    Sark

  • 15. Data: 2002-01-10 09:28:12
    Od: "Krab" <k...@h...pl>

    Użytkownik "Sark" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > uczestnictwa" (moje: pod warunkiem że wypracuje
    > się zysk co np. w przypadku funduszu akcji nie
    > jest takie pewne :-)

    :-)) to fakt, ale zobacz wyniki funduszy akcji za ostatni miiesiac
    zmiany dzienne na poziomie +2 a bywa +4%
    ile to wychodzi rocznie ?
    :-)

  • 16. Data: 2002-01-10 10:10:10
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krab" <k...@h...pl> napisał w
    wiadomości news:a1jmrd$mmg$1@news.tpi.pl...
    napisał w wiadomości

    > :-)) to fakt, ale zobacz wyniki funduszy akcji
    za ostatni miiesiac
    > zmiany dzienne na poziomie +2 a bywa +4%
    > ile to wychodzi rocznie ?
    > :-)

    Tak, tylko że wstrzelić się w taka sytuacje nie
    jest łatwo (nawet mając możliwość szybkiej
    konwersji przez internet pomiędzy funduszami i
    słysząc zewsząd o "efekcie stycznia") takie
    wzrosty pojawiają się nagle .. trwają 2-3 dni i
    szybko się kończą. Zresztą w przypadku ostatnich,
    styczniowych to dws'ty akcji także przysneły

    Wycena funduszy DWS z dnia: 03.01.2002:
    | Akcji | -0,01 %|
    | Akcji Plus | +0,26 %|
    WIG 14628.0 632.8 (4.5%)
    WIG20 1285.2 67.8 (5.6%)

    i zareagował z opóźnieniem :-))

    Wycena funduszy DWS z dnia: 04.01.2002:
    | Akcji | +2,56 % |
    | Akcji Plus | +2,25 % |
    WIG 15013.2 385.2 (2.6%)
    WIG20 1332.6 47.4 (3.7%)

    Sark

  • 17. Data: 2002-01-10 11:36:56
    Od: ROBBO <r...@r...si.ec.pl>

    Krab <k...@h...pl> wrote:
> [...]

    > :-)) to fakt, ale zobacz wyniki funduszy akcji za ostatni miiesiac
    > zmiany dzienne na poziomie +2 a bywa +4%

    Ta a jak funudze bylo po -20 i -40%

  • 18. Data: 2002-01-10 19:42:27
    Od: "Daniellus" <d...@i...pl>

    TO PO 01.03 A JEZELI ZROBIE TO DZIS?

  • 19. Data: 2002-01-10 21:32:17
    Od: "Sark" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Daniellus" <d...@i...pl>
    napisał w wiadomości

    > TO PO 01.03 A JEZELI ZROBIE TO DZIS?

    Napisz co dzis chcesz zrobić bo straciłem wątek. A
    w ogóle to tnij cytaty i odpowiadaj pod nimi

    Sark