  • 11. Data: 2009-07-13 15:46:06
    Temat: Re: podatek od zysk?w pytanie
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "totus" <t...@p...onet.pl> wrote in message
    news:h3fjnf$rbl$1@inews.gazeta.pl...

    > Bardzo jasne. Mam inna radę. Zrób tak byś miał do zapłacenia 50 000,-
    > podatku za 2009. Na tym się skup. Tą dywidendę potraktuj jak drobne na
    > piwo.

    rozumiem że gdyby dywidenda KGHM była gdzieś około 50K a strata za zaszły
    rok podobna to moze by warto sie nad "czymś" zastanowić... no nic. Coś
    pomysle.

    george

  • 12. Data: 2009-07-13 15:52:50
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    jemu chodzi ogólnie o zarabianie jak najwięcej

  • 13. Data: 2009-07-13 15:58:11
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "skippy" <m...@o...the.moon> wrote in message
    > jemu chodzi ogólnie o zarabianie jak najwięcej

    tez załapałem, tyle że niestety interesowało cos innego.
    Myślałem że sie ktoś nad tym zastanawiał i zrobił tego rodzaju rozważania.
    Zobaczym jutro jak wyglada ta 'obsuwa' i czy bedzie to "dywidenda" czy moze
    coś innego.
    Szkoda tylko że USA troche to zaburzy bo widzę że jakieś "depnięcie"
    nastąpiło.

    george

  • 14. Data: 2009-07-13 16:00:27
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    skippy wrote:

    > jemu chodzi ogólnie o zarabianie jak najwięcej

    Właśnie, właśnie. Podatki będziemy optymalizować jak będzie co
    optymalizować. Tego podatku za bardzo optymalizować się nie da. Ale
    oczywiście można zmontować kompensująca stratę w innym miejscu życia.
    Stratę, za która nie idą wydatki. To jest kluczowe. Stratę rzeczywistą
    trzeba pokrywać rzeczywistym zyskiem bo inaczej się wykrwawiamy. Nie ma co
    kombinować.

  • 15. Data: 2009-07-13 18:42:03
    Temat: Re: podatek od zysków pytanie
    Od: "Loser" <l...@N...gazeta.pl>

    Ciao

    1/ Jak juz wiesz -nie mozna tego laczyc

    2/ podatek od dywidendy pobiora jak bedzie platna (sa 2 raty) i podatek
    zostanie pobrany juz wtedy

    3/ w przypadku podatku od zyskow kapitalowych placisz przed 30 kwietnia
    nastepnego roku czyli okolo pol roku pozniej

    przez te pol roku powiedzmy ze mozesz na nich dalej zarabiac (lub tez stracic)

    4/ jesli masz strate za ub rok to 50% tamtej straty mozesz rozliczyc z
    zyskiem np z kgh

    5/ jesli "zaliczyles" dywidende to aby rozliczyc "strate" musisz sprzedac
    przed koncem wlasciwego roku podatkowego (tego lub kolejnego pasujacego)

    6/ TYCH PROBLEMOW NIE MASZ JESLI AKCJE WYSOKODYWIDENDOWE KUPUJESZ NA KONCIE
    IKE -BEZ PODATKOWE !!!

    pozdrawiam i zycze wysokich podatkow :-)

    Pozdrowko

    Loser