  • Data: 2003-01-11 14:43:14
    Temat: Re: podatek od oszczednosci
    Od: Nicek <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    TN wrote:

    > W wiadomości <3RCR9.234625$qq5.2714107@news.chello.at>
    > dnia: 2003-01-04, niejaki "Joker" <_...@p...onet.pl> wklepał:
    > Co US i tak może w kazdej chwili zrobić

    Nie w każdej chwili, tylko po uzyskaniu zgody sędziego.
    Zresztą nie jestem pewien, czy to dobrze, czy to źle.
    W Szwecji np. każdy ma niekrępowaby dostęp do informacji o tym ile
    zarobił i zapłacił podatku każdy obywatel. Znakomicie prostuje to
    relacje na linni obywatel - państwo, oraz obywatel - obywatel. Ja tam
    nie mam nic do ukrycia.