  • 11. Data: 2003-09-03 04:50:24
    Temat: Re: podatek od funduszu
    Od: "Darek" <daru22@[spam]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:bj2rmb$rhj$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Nie koniecznie, sa fundusze stosujace kolejke HIFO...czesto
    > korzystniejsza... moze ktos poratuje i przypomni ktore ? SEBiki moze ?!?!

    Witam
    fundusze ING stosuja HIFO

    Pozdrawiam
    Darek

  • 12. Data: 2003-09-03 07:42:16
    Od: "Bielawa" <c...@p...onet.pl>

    oczywiscie nie, jak sie doczytalem to w wyliczance od czego bedzie podatek
    gieldowy nie ma mowy o jednostach z funduszy,
    pytanie jest o cos innego - czy chcesz "chwalic sie" w urzedzie skarbowym ze
    masz dochody z gieldy, czy nie, jesli nie to zamist samodzielnego kupowania
    akcji kupisz jednostki, gorzej z kontraktami, bo nie ma funduszy
    kontraktowych.

  • 13. Data: 2003-09-03 08:45:55
    Od: "J200" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    kupowania
    > akcji kupisz jednostki, gorzej z kontraktami, bo nie ma funduszy

    Nie musisz się chwalić. Podatek od funduszy już jest, a nowy podatek
    giełdowy będzie chyba płacił fundusz - co zapewne przełoży się na cenę
    jednostek-czyli bez chwalenia się i tak go zapłacisz.
    Jacek

  • 14. Data: 2003-09-03 11:29:02
    Od: "Bielawa" <c...@p...onet.pl>

    tak tak placi sie, ale przez fundusz robisz to "anonimowo" a w urzedzie
    skarbowym pod nazwiskiem, z tego co wiem wiele osob ceni sobie dyskrecje

  • 15. Data: 2003-09-04 05:32:10
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Darek" <daru22@[spam]poczta.onet.pl> wrote in message

    > Użytkownik "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl> napisał w
    > wiadomości news:bj2rmb$rhj$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Witam
    > fundusze ING stosuja HIFO

    Sorry za glupie pytanie... ale co to jest HIFO. Znam FIFO [First Input First
    Output], znam LIFO [Last Input First Output], ale HIFO mi sie z niczym nie
    chce skojarzyc... moze to High Input First Output? ;)

    Maciej

  • 16. Data: 2003-09-04 06:06:38
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    u7A5b.109880$2...@n...chello.at,
    MK <m...@i...pl>:

    > Sorry za glupie pytanie... ale co to jest HIFO. Znam FIFO [First
    > Input First Output], znam LIFO [Last Input First Output], ale HIFO mi
    > sie z niczym nie chce skojarzyc... moze to High Input First Output? ;)

    Dobrze sie domyslasz: Highest In, First Out, czyli procedura maksymalnie
    antybelkowa :)

    --
    Robert