    From: "Bogdan B." <b...@h...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: podatek belkowy od zysku przy konwersji w TFI
    Date: Mon, 20 Jan 2003 20:01:46 +0100

    Użytkownik "Robert"
    > Więc się zastanawiam, czy się opłaca...
    > Opłaci się na pewno, jeśli zdecyduję się to przerzucić na fundusz
    agresywny
    > i ta decyzja okaże się trafna. Rozważam to, ponieważ mój fundusz
    antybelkowy
    > jest również OS (UI).

    Też myślałem nad kupnem pewnej ilości jednostek akcyjnych albo
    zrównoważonych. Takie Skarbiec Akcja czy Waga za ostatnie trzy miesiące to
    jest coś. Do tej pory prowizje dla towarzystw zjadały zysk z krótkich
    inwestycji ale przez SFI można spróbować.
    Tylko że ja jestem raczej z tych nerwowych inwestorów. Nie wiem czy
    wytrzymam jeżeli będą spadki.

    Bogdan B.