    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: poczta polska & wyciagi
    Date: Mon, 6 Oct 2003 20:09:29 +0200

    Kilka lat temu tak zrobiłem w podobnej sytuacji. Naczelniczka Urzędu
    Pocztowego na kopercie zapisała, mój adres pewnie by listonoszowi
    powiedzieć, gdzie to zostawił przez pomyłkę. Zdziwiłem się silnie, gdy
    następnego dnia znalazłem znowu ten sam list skierowany na sąsiednią ulicę
    u mnie w skrzynce. Poszedłem ponownie do Urzędu pocztowego gdzie
    wypożyczyłem sobie Naczelniczkę. Zawołała doręczyciela a on oświadczył, że
    "widząc napisany nowy adres był przekonany, że ma dostarczyć na ten nowy
    adres i dla tego ponownie zaniósł do mnie". Od tego czasu w takich
    sytuacjach, o ile to nie daleko, to zanoszę osobiście. Zdarza się
    stosunkowo rzadko, więc w ramach spacerów wyręczam pocztę.