  • 1. Data: 2005-02-21 18:00:01
    Temat: plejer.onet.pl - udalo sie komus zaplacic?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Probowalem dwoma kartami i nie zadzialalo - w ogole jakies dziwne - podaje
    sie tylko numer + nazwisko i date waznosci i tyle... Ale odrzucilo w obu
    przypadkach..
    http://plejer.onet.pl

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 2. Data: 2005-02-21 18:07:32
    Temat: Re: plejer.onet.pl - udalo sie komus zaplacic?
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński said the following On 2005-02-21 19:00:
    > Probowalem dwoma kartami i nie zadzialalo - w ogole jakies dziwne -
    > podaje sie tylko numer + nazwisko i date waznosci i tyle... Ale
    > odrzucilo w obu przypadkach..
    > http://plejer.onet.pl

    Na twoim komputerze nie można wyświetlić strony Onet Plejer.
    Aby uzyskać dostęp do tej strony, musisz posiadać:

    * Komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Microsoft Windows;
    Windows 98, ME, 2000 lub XP
    * Przeglądarkę Internet Explorer w wersji 6.0 lub wyższej. Wersja
    6.0 jest dostępna do pobrania za darmo ze strony Microsoft. Kliknij
    tutaj, aby dowiedzieć się, jak zainstalować przeglądarkę na twoim
    komputerze.
    [....]

    Na drzewo
    KJ

    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 3. Data: 2005-02-21 18:14:19
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > [....]
    >
    > Na drzewo

    Ubiegłeś mnie :-)

    Jacek

  • 4. Data: 2005-02-21 18:16:53
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Kamil Jońca said the following On 2005-02-21 19:07:
    [...]

    > * Przeglądarkę Internet Explorer w wersji 6.0 lub wyższej. Wersja
    > 6.0 jest dostępna do pobrania za darmo ze strony Microsoft. Kliknij

    hyhy.
    Identyczny komunikat dostałem wchodząc tam
    za pomocą IE 6.0.2800.1106.xpsp2.030422-1633

    KJ

    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 5. Data: 2005-02-21 18:17:14
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Kamil Jońca <k...@g...pl> wrote:
    > hyhy.
    > Identyczny komunikat dostałem wchodząc tam
    > za pomocą IE 6.0.2800.1106.xpsp2.030422-1633

    zadalem pytanie przez formularz i przyszedl zwrot z bledem.
    Chyba onetowi nowa usluga nie udala sie.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 6. Data: 2005-02-21 23:14:30
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Mon, 21 Feb 2005 19:00:01 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

> [...]
    >sie tylko numer + nazwisko i date waznosci i tyle... Ale odrzucilo w obu

    a udalo sie komus zaplacic za tanie telefonowanie Skype'a jakas polska
    Visa?
    Visa mbank - pojawila sie blokada, ale od razu CANCELLED (mam nadzieje
    ze blokada zniknie)
    Visa rajfajzen - CANCELLED (blokada nie wiem, bo w necie nie ma
    blokad)

    za to bez problemu lyknelo MC z BPH i MC z rajfiego.

    cos nie lubi polskich Vis.

    ale fajne to tanie telefonowanie, zwlaszcza zagramaniczne :)
    jak juz zuzyje Skype'a to potestuje Gadu-Gadu i mtransfer

    G.

  • 7. Data: 2005-02-21 23:53:02
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Piotr Gralak <g...@p...onet.pl> wrote:
    > ale fajne to tanie telefonowanie, zwlaszcza zagramaniczne :)
    > jak juz zuzyje Skype'a to potestuje Gadu-Gadu i mtransfer

    Ja juz 2 razy doladowywalem VC Multi i nie bylo klopotow

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 8. Data: 2005-02-22 00:11:03
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

> [...]
    > Probowalem dwoma kartami i nie zadzialalo - w ogole jakies dziwne -
    > podaje sie tylko numer + nazwisko i date waznosci i tyle... Ale

    O wlasnie zadzialalo.
    Co ciekawe trzeba podac tylko nazwisko nawet CVV2 nie sprawdzja.
    Ciekawe ile ludzie bedzie sobie sciagac cale plytki ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 9. Data: 2005-02-22 14:00:59
    Od: Tomasz Tybulewicz <t...@m...univ.gda.pl>

    Piotr Gralak <g...@p...onet.pl> napisal:
    > a udalo sie komus zaplacic za tanie telefonowanie Skype'a jakas polska
    > Visa?
    > cos nie lubi polskich Vis.

    Bez problemu - Visa Electron z Inteligo (ale to było jeszcze w lipcu 2004
    - jeden z pierwszych beta-testów :D).

    Pozdrawiam
    Tomasz Tybulewicz

    --
    http://tybulewicz.com
    Programista - organizm białkowy przetwarzający kofeinę na oprogramowanie.

  • 10. Data: 2005-02-24 16:39:35
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    Oprócz playera jest jeszcze np:
    www.iplay.pl
    www.soho.pl

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !