  • Data: 2002-03-20 10:37:34
    Temat: Re: platnosci w internecie
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mimod" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:a79o0p$69d$1@news.tpi.pl...

    > no dobrze - i tu wracamy do punktu wyjscia: jakie jest wiec najlepsze
    > rozwiazanie? Jesli zasugerujesz e-karte to ktora z oferowanych jest
    > najlepsza? Sam wiem o dwoch: mBanku i e-PKO BP.

    Wojtek zwrocil uwage na cos innego. Chodzi o sens posiadania oddzielnej
    karty do platnosci MO/TO/IO. Otoz wyobrazmy soebie, ze pan X ma 2 karty

    karte A - zwykla wypukla, lub elektron ktorym mozna placic w Internecie
    karte B - wirtualna [ale niekoniecznie]

    Pan X do platnosci w sklepach uzywa wylacznie karty A, zas karta B placi
    tylko za zakupy zdalne. Czesc ludzi uwaza, ze to zabezpiecza przed
    transakcjami oszukanczymi w Internecie ;). Ale tak naprawde nie jest i bez
    problemu zauwazy to kazda logicznie myslaca osoba. Niestety, pan X taka
    osoba nie jest ;).
    Pewnego dnia wybral sie na zakupy do pewnego sklepu jak zwykla zaplacil
    karta A. Na nastepnym wyciagu do karty A zauwazyl obciazenie za dostep do
    stron porno serwisu...
    Teraz odpowiedz sobie, czy dodatkowa karta wylacznie do transakcji
    internetowych zwieksza bezpieczenstwo? ;)

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza