  • 1. Data: 2009-01-16 10:42:56
    Temat: płatności kartą za granicą - przeliczniki
    Od: b...@g...com

    mozna gdzies znaleźć ostatnie testy przeliczników za granica przy
    platnosciach KK i debetówkami.szczegolnie Polbank, BZwbk, Multibank

    który bank najkorzystniej wypada: platnosc korona czeska, grzywna
    ukrainska, lit litewski, euro?

  • 2. Data: 2009-01-17 17:37:11
    Temat: Re: płatności kartą za granicą - przeliczniki
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Bankowo Polbank ;)

    Xenocide

  • 3. Data: 2009-01-18 11:07:21
    Od: b...@g...com

    On 17 Sty, 18:37, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Bankowo Polbank ;)
    >
    > --
    > xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
    > Xenocide

    a mozna sprawdzic gdzies ich kursy walut , czy doliczają jakies
    prowizje za przewalutowanie?

    i czy oni rozliczają z kursu visy czy własnego?/

  • 4. Data: 2009-01-18 13:22:01
    Od: b...@g...com

    .

  • 5. Data: 2009-01-18 15:53:57
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Sun, 18 Jan 2009 03:07:21 -0800 (PST)
    b...@g...com wrote:

    > a mozna sprawdzic gdzies ich kursy walut , czy doliczają jakies
    > prowizje za przewalutowanie?
    >
    > i czy oni rozliczają z kursu visy czy własnego?/

    Było już nie raz na grupie, szukaja w archiwum pod hasłem
    'przeliczniki'. Polbank przelicza z waluty bezpośrednio na PLN bez
    żadnych prowizji. Kurs porównywalny z NBP.

    Xenocide