  • Data: 2014-04-23 08:20:37
    Temat: Re: płacenie rachunku na kwot milion złotych kartą
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 22 Apr 2014 16:58:20 +0200, Joossef napisał(a):

    > Dostał obniżkę - 0,2% usatysfakcjonowało go :)
    > Urban legend odnosiło się do niskich narzutów dealerów i opowieściach o
    > jednocyfrowych marżach :)
    > Ale im kto ma więcej, tym bardziej liczy - te 2% za płatność kartą było
    > prawdziwą życiową tragedią :)
    > A następny klient dostał pewnie 8 zamiast 10% rabatu... Więc kasa i tak
    > się zgadzała.

    No ale widzisz - placz, telefony, negocjacje.
    Inny sklep ma 70 tys obrotu w pare dni czy miesiac, karty przyjmuje,
    prowizje placi i nie marudzi. Czyzby jednak na samochodach mniejsze
    marze byly ?

    P.S. Co mnie dziwi to rozne bonusy za placenie kartami na stacjach
    benzynowych. Tam marze za paliwo chyba naprawde sa male, to kto tak
    chetnie doklada ? Sklepik na stacji ?

    J.